-sposob-na-alcybiadesa-lektura-uzupelniajaca-test-ze-znajomosci-lektury.pdf

(27 KB) Pobierz
12
Scenariusz lekcji
Test ze znajomoÊci lektury
1
Zamaluj kratk´ obok w∏aÊciwego dokoƒczenia ka˝dego z podanych zdaƒ.
• Bohaterowie „Sposobu na Alcybiadesa” chodzà do klasy
VIII a.
VIII c.
VIII b.
VIII d.
• Chłopcom w torturowaniu Szekspira przeszkodziły
koty.
pch∏y.
psy.
mrówki.
• W´dzarnia i Obserwatorium to
miejsca spotkaƒ bohaterów.
przezwiska dwóch ch∏opców.
• WAB to
Wielki Asymetryczny Bluff.
Wielki Asocjacyjny Bluff.
miejsca zwiedzane przez uczniów z E∏ku.
nazwy pomieszczeƒ szkolnych.
Wielka Asocjacyjna Bzdura.
Wielki Antypedagogiczny Bunt.
• Pierwszy chciał si´ przyznaç Alcybiadesowi do oszustwa
Zas´pa.
Ciamciara.
S∏aby.
P´dzel.
• Ciamciara podczas oprowadzania wycieczki z Ełku opowiadał o
Czarnej Procesji.
królach z dynastii Wazów.
zabytkach.
Poczcie Saskiej.
2
W jaki sposób ch∏opcy z VIII a zostali statystami w przedstawieniu?
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
3
Do kogo nale˝a∏a rakieta tenisowa, którà Kicki chcia∏ uzyskaç od Zas´py?
...........................................................................................................................................
4
W jaki sposób ch∏opcy zdobyli pieniàdze na kupno SPONY?
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
5
Czym wyró˝nia∏ si´ wariant NUPUM?
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
6
Odpowiedz, na czym polega∏y okresy ochronne, którym podlegali
poszczególni nauczyciele.
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
Zgłoś jeśli naruszono regulamin