Pulp Cthulhu - Karta Bohatera.pdf

(7523 KB) Pobierz
Imie Bohatera
Gracz
Profesja
Wiek
Archetyp
Miejsce zamieszkania
Miejsce urodzenia
Agonia
Płec
C
echy
S
KON
BC
Chwilowa
Niepoczytalność
Czasowa
Niepoczytalność
ZR
WYG
INT
Start
12
35
58
81
13
36
59
82
14
37
60
83
15
38
61
84
16
39
62
85
MOC
WYK
Ruch
Max
17
40
63
86
18
41
64
87
19
42
65
88
Punkty Poczytalności
Max PW
00
07
14
21
28
35
01
08
15
22
29
36
02
09
16
23
30
37
03
10
17
24
31
38
04
11
18
25
32
39
05
12
19
26
33
40
06
13
20
27
34
41
15
38
61
84
16
39
62
85
17
40
63
86
18
41
64
87
P
unkty
W
ytrzymalosci
08
31
54
77
09
32
55
78
10
33
56
79
11
34
57
80
20
43
66
89
21
44
67
90
22
45
68
91
23
46
69
92
01
24
47
70
93
02
25
48
71
94
03
26
49
72
95
04
27
50
73
96
05
28
51
74
97
06
29
52
75
98
07
30
53
76
99
P
oczytalnosc
Max PM
00
19
42
65
88
20
43
66
89
21
44
67
90
22
45
68
91
23
46
69
92
01
24
47
70
93
02
25
48
71
94
03
26
49
72
95
04
27
50
73
96
05
28
51
74
97
06
29
52
75
98
07
30
53
76
99
01
06
11
16
21
02
07
12
17
22
03
08
13
18
23
04
09
14
19
24
P
unkty
M
agii
08
31
54
77
09
32
55
78
10
33
56
79
11
34
57
80
12
35
58
81
13
36
59
82
14
37
60
83
05
10
15
20
S
z czescie
U
miejetnosci
Archeologia (01%)
Broń Palna
(Karabin/Strzelba) (25%)
Broń Palna (Krótka) (20%)
Broń Palna
(Pistolet Maszynowy) (15%)
_______________________
Charakteryzacja (05%)
Czytanie z Ruchu Warg (01%)
Elektryka (10%)
Gadanina (05%)
Historia (05%)
Jeździectwo (05%)
Język Obcy (01%)
_______________________
_______________________
_______________________
Język Ojczysty (WYK)
_______________________
Korzystanie z Bibliotek (20%)
Korzystanie
z Komputerów (00%)
Księgowość (05%)
Majętność (00%)
Materiały Wybuchowe (01%)
Mechanika (10%)
Medycyna (01%)
Mity Cthulhu (00%)
Nasłuchiwanie (20%)
Nauka (01%)
_______________________
_______________________
Nawigacja (10%)
Nurkowanie (01%)
Obsługa
Ciężkiego Sprzętu (01%)
Okultyzm (05%)
Perswazja (10%)
Pierwsza Pomoc (30%)
Pilotowanie (01%)
_______________________
Pływanie (20%)
Prawo (05%)
Prowadzenie
Samochodu (20%)
Psychoanaliza (01%)
Psychologia (10%)
Rzucanie (20%)
Skakanie (20%)
Spostrzegawczość (25%)
Sztuka/Rzemiosło (05%)
_______________________
_______________________
Sztuka Przetrwania (10%)
_______________________
Ślusarstwo (01%)
Tropienie (10%)
Ukrywanie (20%)
Unik (1/2 ZR)
Urok Osobisty (15%)
Walka Wręcz (Bijatyka) (25%)
_______________________
_______________________
Wiedza o Naturze (10%)
Wspinaczka (20%)
Wycena (05%)
Zastraszanie (15%)
Zręczne Palce (10%)
_______________________
_______________________
_______________________
Nieuzbrojony
Broń
Zwykły
Wymagający
U
z
brojenie
Ekstrem.
1K3 + MO
Obrażenia
Zasięg
-
Ataki
1
Amunicja
-
Zawodność
Modyfikator Obrazen
W
alka
Krzepa
-
Unik
H
istoria
B
ohatera
T
A
LE
Nty
G
o
towka
i
D
o
Bytek
Poziom wydatków
Gotówka
Dobytek
E
k
wipunek
S
k
rot
z
a
sa
d
Testy umiejętności i atrybutów
Poziom
sukcesu:
KRYTYCZNA PORAŻKA ZWYKŁY
PORAŻKA
SUKCES
100 / 96+
>um* ≤
um* �½ um*
TRUDNY
SUKCES
EKSTREMALNY
SUKCES
15
um*
KRYTYCZNY
SUKCES
01
z
n
aj
Omi
B
o
ha
terowie
Forsowanie rzutu: musisz uzasadnić próbę forsowania;
nie możesz forsować testów walki ani Poczytalności
*wartość
umiejętności
Zmiana wyniku testu umiejętności
(1 punkt Szczęścia za 1 punkt umiejętności)
Uniknięcie zacięcia broni/krytycznej porażki w walce
(10 punktów Szczęścia)
Zmniejszenie o �½ utraty Poczytalności
(utrata PP ×2 punktów Szczęścia)
Utrzymanie przytomności
(1 punkt Szczęścia, co rundę podwojenie)
Uniknięcie śmierci
(wszystkie punkty Szczęścia – min. 30)
Używanie Szczęścia
Leczenie
Naturalne tempo leczenia:
+2 PW dziennie
Pierwsza Pomoc:
+1K4 PW
Medycyna:
+1K4 PW
Zgłoś jeśli naruszono regulamin