#ZAGRAJ - Inspired by Halloween.pdf

(7898 KB) Pobierz
#ZAG AJ
R
I N SPI RED B Y H A L L OW EEN
SPI S T RE? CI
3
6
Dyniowe pole
Gry z dreszczykiem
D YN I O W E PO LE
# GRA JO B RA Z EM
B Y M ERRY
"Zobaczcie, niebo jest taaakie pomara?czowe, a ksi??yc jest okr?g? jak
y
pi? i ?wieci jak ogromna ?arówka! I tak podobno jest co roku, mówi?
ka
wam! Tylko to drzewo na polu, gdzie dynie rosn?, te jego ga?
?zie s? takie
dziwnie powyginane, ale Pan Henryk mówi, ?e to zawsze tak, co roku,
w ten 31. Pa?dziernika?"
Chwil? pó?niej kilkuletni Mikey przepad?
,
jakby rozp?
yn??si? w g?stej mgle.
3
Halloween to bardzo wdzi?czna okazja do tworzenia scenariuszy. ?atwo
da? si? ponie?? wyobra?ni, zw?
aszcza, gdy zobaczymy ciekawy obraz, który
od razu przywodzi na my?l histori?, na któr? mog? natkn?? si? nasi Gracze.
Dzi? zapraszamy Was na pewne dyniowe pole, tu? za Salem...
Syst em:
Zew Cthulhu / Tales from the Loops / Kids on Bikes
Set t ing:
Salem, lata 90.
Plot :
O Dyniowym Polu w Salem kr??? ró?ne legendy ? ten temat to woda na
m? tutejszych dzieciaków, przekonanych, ?e to miejsce jest nawiedzone,
yn
a w?
a?ciciel po?
o?onego na nim gospodarstwa, Pan Henryk, to niebezpieczny
szaleniec lub morderca z siekier? ? zale?nie od ?róde?
.
Bohat erowie Graczy:
3-4, rodze?stwo nastolatków ? w Salem mia? sp?dzi? tylko
o
kilka dni z rodzin?, któr? przyjechali odwiedzi?. Czy?by mieli zatrzyma? si? na
d?
u?ej?
Ka?dy nowo przyby? dzieciak pr?dzej czy pó?niej pada ofiar? lokalnej paczki
y
?
cool kids? Aby wkupi? si? w ich ?
.
aski lub unikn?? kary, trzeba spe?
ni? jeden
warunek ? przej?? przez Dyniowe Pole, zapuka? do drzwi Pana Henryka
i pocz?stowa? go cukierkiem?
Przygoda rozpoczyna si? wieczorem 31. pa?dziernika w drodze na Dyniowe
Pole, gdy BG spotykaj? ma?
ego Mikeya. Rozmowa z ch?
opcem nie jest
d?
uga, a jego s?
owa znajdziesz na pierwszej stronie, po czym Mikey
dos?
ownie znika w g?stej mgle. BG stoj? przy furtce prowadz?cej do
gospodarstwa Pana Henryka ? na Dyniowe Pole.
Mistrzu Gry, opisz Dyniowe Pole wedle swojego uznania, zaznacz jednak, ?e
centralnym jego punktem jest wysokie, poskr?cane drzewo ? niczym
z Burtonowskich filmów. Wokó?niego malowniczo prezentuje si? soczy?cie
pomara?czowy dywan us?
any z dy?. Przy dok?
adnym rozejrzeniu si? po
Polu, BG by? mo?e zauwa?? jeszcze jeden szczegó? ? usypany bardzo
starannie grób z inskrypcj? na drewnianym krzy?u ? "Jack Devlin, ?y? lat
12". Dlaczego wszystkie wyci?te w dyniach twarze wygl?daj? jak ludzkie,
a jedna z nich do z?
udzenia przypomina Mikeya? Czy te rozwieszone
w mie?cie og?
oszenia o zaginionych dzieciach maj? co? wspólnego
z Dyniowym Polem?
4
O co chodzi?
Pan Henryk kilka lat wcze?niej, dok?
adnie 31. pa?dziernika, straci?jedynego
syna (Wypadek? Choroba? ? wedle uznania). Granica mi?dzy ?wiatem
?ywych i zmar?
ych jest tego dnia bardzo krucha. Pan Henryk, w zamian za
mo?liwo?? odzyskania na t? jedn? jedyn? noc w roku ukochanego dziecka,
zawar? pakt z tajemniczym bytem (demonem? Przedwiecznym? Diab?
em?
? równie? wedle uznania). To Pan Henryk zasadzi? Drzewo i raz do roku,
w Halloween, z?
o?ona pod nim w darze krwawa ofiara zapewnia mu jedn?
noc z synem. Pan Henryk nie waha? si? ani chwili i nigdy nie mia?
w?tpliwo?ci ? t?sknota, ból i strata wygra? ze zdrowym rozs?dkiem.
y
A Drzewo ro?nie?
Rozwi?zania
1. Bohaterowie Graczy padn? ofiar? Pana Henryka, który rzeczywi?cie
? widz?c pe? ksi??yca ? zatrza?nie za nimi drzwi, a cukierki zmieni? si?
ni?
w morderczy psikus, wzbogacaj?c galeri? ludzkich dy? o kolejne nowe
twarze;
2. Bohaterowie Graczy zabij? Pana Henryka, ale ziemia wokó? domu b?dzie
dopomina? si? o nale?n? ofiar? ? paczka ?
cool kids? na pewno b?dzie
ciekawa, dlaczego BG nie wracaj? z Dyniowego Pola?
3. Bohaterowie Graczy powstrzymaj? Pana Henryka i pomog? mu zapomnie?
o przesz?
o?ci. Wspólnie pozb?d? si? Drzewa, wyrywaj?c je z korzeniami
? czy Drzewo im na to pozwoli?
Wszystko w Waszych r?kach, dru?yno!
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin