Nosorowski D. - Dlaczego wyginęły dinozaury.pdf

(5794 KB) Pobierz
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Nosorowski, rok 2012
Autor: Dariusz Nosorowski
Tytuł: Dlaczego wyginęły dinozaury?
Nr zamówienia: 1273807-20121212
Nr Klienta: 1274358
Data realizacji: 12.12.2012
Zapłacono: 0,00 zł
Wydanie: I
Data: 12.12.2012
ISBN: 978-83-7701-625-1
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Jeżeli to nie rozum chodzi na zakupy — to kto lub co podejmuje
decyzje?
Jeżeli nie jest ważne, co mówimy, to co jest ważne?
Co możemy zrobić, aby sprzedawać — sprzedawać lepiej niż
dotychczas?
Odpowiedź na te pytania i na wiele innych znajdziesz tutaj.
Chcesz zostać sprzedawcą, jesteś nim lub zarządzasz sprzedażą
— ta pozycja jest obowiązkowa dla ciebie!
Patronat
Spis treści
Wstęp ..................................................................................................7
Rozdział 1. Nastawienie wewnętrzne..................... 14
Rozdział 2. Idealny, oryginalny proces
sprzedaży — zderzenie teorii ...................41
Rozdział 3. Co teraz zrobić? ........................................ 52
Rozdział 4. Jak? ..................................................................... 60
Rozdział 5. Rozmowa telefoniczna ......................... 79
Rozdział 6. Spotkanie handlowe (osobiste) ..... 100
Rozdział 7. Negocjacje cenowe ............................... 127
Rozdział 8. Działania posprzedażowe .................. 137
Rozdział 9. Wdrożenie nowego handlowca... 141
Rozdział 10. Rozwój ........................................................... 158
Rozdział 11. Coaching ..................................................... 180
Rozdział 12. Czas na relaks ........................................... 206
Bibliografia ............................................................................... 219
Zgłoś jeśli naruszono regulamin