291 - MODLITWA ZA MIASTO DUCHOWA KARTOGRAFIA.docx

(1076 KB) Pobierz

MODLITWA ZA MIASTO

DUCHOWA KARTOGRAFIA

Przed przystąpieniem do duchowej walki o człowieka stosujemy sondaż, aby rozpoznać i odpowiednio zaadresować jego potrzeby.

W przypadku miasta czy regionu służy temu duchowa kartografia.

Pozwala ona wybrać właściwy rodzaj służby i skierować siły tam, gdzie jest największa potrzeba.

Niektórzy przyrównują duchową kartografię do zdjęcia rentgenowskiego, które pozwala zobaczyć, gdzie jest potrzebna interwencja lekarska.

W podobny sposób identyfikujemy warownie, jakie na danym terenie mają demony, aby skuteczniej zwrócić się przeciwko królestwu ciemności, co czynimy w modlitwie, nauczaniu i służbie charytatywnej na rzeczy potrzebujących.

Każdy naród jest inny, a każde miasto jedyne w swoim rodzaju.

Naszym zadaniem jest rozpoznać zarówno plan Boży wobec niego, jak i więzy narzucone na jego mieszkańców przez szatana.

Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na trzy czynniki: historyczne, materialne i duchowe.

O ile to możliwe, zbadaj etymologię nazwy i okoliczności powstania miasta. Jakie były przekonania, filozofia, moralność jego założycieli?

Czy nie zawarli jakichś paktów z duchowymi istotami?

Jakie wydarzenia kształtowały historię tego terenu?

Jak wyglądał tam rozwój chrześcijaństwa?

Przyjrzyj się budynkom, płaskorzeźbom i pomnikom.

Co wyobrażają malowidła lub mozaiki w publicznych miejscach?

Przejrzyj stare mapy miasta, aby stwierdzić, czy jego układ nie zdradza wpływów masońskich (układ miasta pod kątem 45° od geograficznej północy i południa).

Spójrz na jakość życia mieszkańców poszczególnych dzielnic.

Nanieś na mapę kasyna, domy publiczne, spelunki, sklepy z pornografią i tym podobne miejsca, które związane są z demoniczną obecnością.

Badanie duchowych czynników powinno być domeną osób z darami modlitwy wstawienniczej i duchowego rozpoznania. Mają oni zidentyfikować funkcje demonicznych mocy, które mają swoje warownie na danym terenie.

Warto zwrócić uwagę na księgarnie z literaturą New Age, gabinety wróżek, astrologów, psychotroniko w, domy w których straszy, miejsca kultu istot innych niż Chrystus oraz spotkań wyznawców niebiblijnych religii.

Te trzy czynniki - historyczny, materialny i duchowy - powinny dać obraz mocy dominujących na danym terenie.

Znając ich funkcje i warownie, łatwiej zwrócić się przeciwko nim, ale skuteczna walka duchowa wymaga modlitwy zgody proboszczów innych parafii które są w tym mieście. Takie działanie jest skuteczniejsze od modlitwy pojedynczego człowieka.

Pismo święte mówi: „Pięciu waszych będzie ścigać całą setkę, a setka waszych - dziesięć tysięcy" (Kpł 26:8).

W argentyńskim miasteczku Resistencia, liczącego blisko pół miliona mieszkańców poprowadzono modlitwę o to miasto

  W miasteczku Resistencia panował duch San la Muerte (Święta Śmierć) miał aż 13 miejsc po-święconych jego kultowi.

Kult Świętej Śmierci jest bardzo popularny w świecie przestępczym, w świecie filmu oraz polityki, którzy stawiają jej ołtarze i proszą najczęściej o zniszczenie rywali oraz opozycji. Ludzie w Resistencia byli tak oddani Świętej Śmierci, że niektórzy mieli chirurgicznie wszyte pod skórę kawałki kości, symbolizujące ducha śmierci, aby zapewnić sobie dobre zejście z tego świata.

Kolejnym potężnym duchem był Curupi, duch perwersji seksualnej.

Potem duch masonerii, związany z mocami okultystycznymi.

Naczelnym demonem był tam duch wróżbiarstwa reprezentowany przez węża.

Duże malowidło w centrum miasta przedstawiało kontrolujące okolicę duchy i niczym duchowa mapa odsłaniało strategię nieprzyjaciela.

Ogromny wąż miał w sobie kilka jakby połkniętych chrześcijańskich rybek.

Obraz odzwierciedlał rzeczywistość, Szkielet trzymający skrzypce symbolizował ducha śmierci San la Muerte.

Po zebraniu potrzebnych informacji uformowano kilkudziesięcioosobową grupę mającą dodatkowe wsparcie ze strony osób modlących się za nich .

Duchowy bój rozpoczęto, przepraszając Boga za grzechy mieszkańców miasta( Msze ekspiacyjne, adoracje Najświętszego Sakramentu itp. )które wiązały się ze „specjalnością" zidentyfikowanych demonów: czarami, perwersją seksualną.

Kapłani apelowali w swoich parafiach aby każdy dobrze się wyspowiadał , a także podczas prowadzonych w mieście spotkań ewangelizacyjnych, by ludzie oczyścili swoje domy ze wszystkiego, co nie pochodzi od Boga.

W jedno miejsce zniesiono okultystyczne książki, pornograficzne pisma, religijne fetysze, talizmany, karty do tarota, lalki woo-doo, maski afrykańskie itp.

Wszystko to spalono.

Modlitwy setek osób za miasto przyniosły nieoczekiwany efekt.

Otóż kilka dni później najwyższa kapłanka kultu San La Muerte spłonęła w swoim domu. Ogień był wybiórczy.

W jej mieszkaniu nie spłonęło nic poza jej ciałem w łóżku oraz statuetką San la Muerte, która stała w drugim pokoju!

Uczestnicy spotkania byli zaszokowani, gdyż nikt nie modlił się o zgon czarownicy.

Widocznie demon „dobrej śmierci" wymierzył karę swojej służebnicy za utratę wpływów.

Odtąd w ciągu krótkiego czasu liczba wiernych w parafiach w miasteczku Resistencia wzrosła o ponad 100 procent.

str. 2

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin