Karta_postaci_Blake.pdf

(4211 KB) Pobierz
IMIĘ
KLAN
Blake
O P I S P O S T AC I
Nadaj kilka cech swojej postaci. Postaw się na jej miejscu i odpowiedz
na poniższe pytania.
Jaka jest twoja płeć?
Płeć:
Jak wyglądasz?
Ubrania:
{
Codzienny strój i trencz
{
Modny strój
{
Strój smart casual
Ambicja :
Ujawnienie
Jaki jest twój główny cel?
{
Odkryć prawdę o osobie odpowiedzialnej za twoją
przemianę.
{
Dowiedzieć się wszystkiego o naturze wampiryzmu.
Co chcesz osiągnąć dzisiejszej nocy?
Pragnienie:
Dowiedzieć się, motywuje
.
W puste miejsce wpisz imię innej postaci. Postaraj się wybrać taką,
która nie została dotychczas wybrana przez innego gracza.
Toreador
C H A R A K T E RYST Y K A K L A N U
Aleister Crowley opisał Wenus słowami: „Złota z zewnątrz,
zgnita w środku”. Wielu Spokrewnionych uważa, że ten cytat
perfekcyjnie pasuje do członków klanu Toreador. Klan Róży,
jak często się go nazywa, to patroni sztuki i koneserzy piękna.
Zawsze starają się trzymać blisko ludzi i szukają inspiracji
w najdziwniejszych z miejsc . Toreadorzy spędzają noce,
desperacko poszukując nowych wrażeń, co często prowadzi ich
albo drogą pełną pasji, albo drogą dekadenckiego upadku .
K L Ą T WA K L A N OWA
Uzależnienie od piękna sprawia, że członkowie klanu Toreador nie
mogą wytrzymać otoczenia brzydotą. Zawsze, gdy uznają jakieś
miejsce za nieestetyczne – także z powodu okropnego smrodu
lub rozpraszających hałasów – mają kłopoty z używaniem swoich
mocy oraz zachowaniem spokoju.
W S Z Y S T KO P O S Z Ł O N I E T A K …
W końcu miałeś poznać właściciela galerii Black Rose. Wezwano
cię około północy. Wiedziałeś już , że to ekscentryczny
i preferujący odosobnienie człowiek, jednak taki poziom
tajemniczości był dla ciebie czymś nowym . Pierwsza
niespodzianka czekała na ciebie tuż po przybyciu. Galerii, którą
dobrze znałeś, po prostu tam nie było ; zamiast niej czekał na
ciebie opustoszały magazyn. Druga niespodzianka była bardziej
ostra i bolesna… i zapłaciłeś za nią życiem.
Jak na to zareagowałeś?
{
„Znajdę tego, który mi to zrobił, i długo sobie
pogadamy”.
{
„Zmieniłem się, a mój świat wydaje się wręcz
nieograniczony. Więcej tajemnic do odkrycia, więcej
kłamstw do zdemaskowania”.
C H A R A K T E RY S T Y K A
Od dzieciństwa miałeś obsesję na punkcie ujawniania cudzych
sekretów. Nie mogłeś znieść kłamstw innych niż swoje własne.
Nic dziwnego , że zostałeś dziennikarzem. Specjalizowałeś się
w przeprowadzaniu wywiadów z wrogo nastawionymi osobami.
Z łatwością zdobywałeś ich zaufanie, a one bardziej niż chętnie
zapraszały cię do swojego życia . Twój dyktafon nagrał najbardziej
intymne sekrety polityków, sportowców i pomniejszych
celebrytów. Parę miesięcy temu jednak coś się zmieniło. Twój
przełożony zaczął nagle wysyłać cię na wywiady z artystami,
szczególnie tymi, którzy wystawiali swoje dzieła w jednym
konkretnym miejscu: w galerii Black Rose.
Jak twoje doświadczenia na ciebie wpłynęły?
{
„Prawda jest zawsze prawdą; odkryję ją wszędzie tam,
gdzie tylko się pojawię”.
{
„Muszę powrócić do dużych spraw, bo świat artystów
jest dla mnie zbyt ciasny”.
W Y B I E R Z T Ę P O S T AĆ , J E Ś L I …
…chcesz być mistrzem manipulacji, który doskonale radzi sobie
podczas wymiany zdań, obelg lub pochwał, oraz jeśli chcesz
kierować się niepohamowanym pragnieniem odkrycia prawdy .
P U L E KO Ś C I
Przekonywanie:
9 kości (uwzględniono Zachwyt)
Twój magnetyzm sprawia, że ludzie nie mogą oprzeć się wydawanym
przez ciebie poleceniom. Ta cecha się ostatnio nasiliła .
Dochodzenie:
7 kości (uwzględniono Wyostrzone zmysły)
Szukanie wskazówek to dla ciebie pestka.
Zastraszenie:
6 kości (uwzględniono Odstraszenie)
Czasami przybierałeś groźną postawę, żeby ujść cało z kłopotów. Teraz
czujesz, że możesz być wręcz przerażający.
Intuicja:
5 kości (dodaj 1 kość, jeśli dokonujesz przesłuchania)
Potrafisz czytać między wierszami i jesteś specjalistą w wydobywaniu
z innych prawdy.
Atak:
5 kości (pistolet, obrażenia +2)
Czujesz się swobodnie z bronią w ręku i możesz jej użyć, gdy zajdzie taka
potrzeba.
Ugryzienie:
1 kość
Najchętniej żywiłbyś się tylko tymi, którzy nie stawiają oporu i cię
podziwiają.
AT RY BU T Y
Fizyczne
Siła
Zręczność
Kondycja
Społeczne
Charyzma
Manipulacja
Opanowanie
Umysłowe
Inteligencja
Spryt
Determinacja

{{{

{{

{{{

{

{{

{{
{{{{

{{{

{{{
W Y POSA ŻENIE
Portfel z pieniędzmi: ok. pięć dyszek w drobniakach (brakuje
twojego prawa jazdy). Dyktafon oraz staromodny , pobazgrany
notatnik.
U M IE JĘT NOŚCI
Cwaniactwo
Etykieta
Intuicja
(Przesłuchiwanie)
Perswazja
Przebiegłość
Spostrzegawczość
Strzelanie
Śledztwo
Technika
Wysportowanie
{{{{
{{{{

{{

{{

{{{

{{

{{{

{
{{{{

{{{
J A K R Z U C AĆ ?
Aby wykonać
test,
użyj jednej z powyższych Pul kości lub stwórz
nową z Cech ustalonych przez Narratora. Użyj tylu kości Głodu,
ile wynosi jego aktualny poziom, a resztę uzupełnij zwykłymi
kośćmi.
Kości, na których uzyskasz:
oznaczają sukces. Policz
je. Inne symbole pomiń. Jeśli liczba wyrzuconych sukcesów jest
równa lub wyższa od Stopnia Trudności testu, udało ci się.
Możesz zużyć 1 punkt Siły Woli, aby przerzucić maksymalnie 3
zwykłe kości (nie kości Głodu) .
Podczas
Sprawdzianów
używaj tylko zwykłych kości. Siła Woli nie
wpływa na Sprawdziany .
Zdrowie
 
Siła woli
 
Człowieczeństwo
 
Głód

DY S C Y P L I N Y
Prezencja

{{{
SPOK R E W N IE N IE
Noc, kiedy cię przemieniono
Magazyn jest ciemny i zimny, jakby galeria sztuki nigdy w tym
miejscu nie istniała. Chodzisz po pustej przestrzeni, a ciekawość
i strach walczą ze sobą w twojej głowie. Uruchamia się twój
instynkt dziennikarski: coś się tutaj dzieje, a ty jesteś jedynym,
który może to opisać. Włączasz dyktafon i zaczynasz streszczać
wszystko to, co widzisz. Za rogiem znajdujesz osobę, z którą masz
przeprowadzić wywiad. Leży na szezlongu otoczona jesiennymi
liśćmi i gruzem. Studiuje cię wzrokiem drapieżnika. Podchodzisz
bliżej, w myślach powtarzasz pytania, które przygotowałeś. Postać
szepcze do ciebie: „Przyszedłeś. Jak miło. Mam coś dla ciebie.
Prezent”. Zaintrygowany, podchodzisz bliżej, by lepiej słyszeć.
Jej usta sięgają twojej szyi i doświadczasz najpotworniejszej
z przyjemności. Umierasz.
Możesz kontrolować emocje tych, którzy znajdują się wokół ciebie,
i manipulować nimi . Musisz znajdować się w bezpośredniej bliskości
swoich celów oraz muszą one być w stanie cię zobaczyć i usłyszeć, aby ta
moc zadziałała.
Zachwyt –
Każdy, kto jest blisko ciebie, będzie chciał podejść
jeszcze bliżej i chętnie zgodzi się z twoimi argumentami
i opiniami. Ta moc może być użyta do odwrócenia uwagi. Ta
moc poprawia twoją pulę kości
Przekonywania
i jest już w niej
uwzględniona.
Odstraszanie –
Wyglądasz niebezpiecznie i emanujesz grozą,
która odstraszy większość osób. Ta moc poprawia twoją pulę kości
Zastraszenia
i jest już w niej uwzględniona.
Nadwrażliwość
{{{{
S T WÓ R C A
Ten, który cię przemienił
Twój język cieszy się smakiem krwi. Twoje ciało czuje się
znakomicie. Kolory i dźwięki są bardziej wyraziste. Osoba,
który miał udzielić ci wywiadu, głaszcze cię po głowie, jakbyś
był jej nowym zwierzątkiem. „Musisz się wiele nauczyć, mój
drogi. Czeka nas wspólna wieczność, nic nas nie rozdzieli”.
Przez chwilę wierzysz, że to najlepsza przyszłość, jaką mogłeś
sobie wyobrazić. Wtem zauważasz czerwoną kropkę na czole
twojego rozmówcy. Pojawiają się kolejne. Potrzebujesz czasu, aby
zrozumieć, co się właściwie dzieje. Nic nie mówisz. Mógłbyś mu
powiedzieć. Ostrzec go. Ale tego nie robisz. Taniec czerwonych
punkcików światła jest zbyt fascynujący, by o nim rozmawiać.
Kropki zmieniają się w rany, wyrwy, dziury. Twój nowy przyjaciel
krzyczy, rozrywany na strzępy. A ty leżysz cicho, oszołomiony tym
spektaklem.
Twoje zmysły są niezwykle wyostrzone. Możesz zobaczyć, usłyszeć,
wywęszyć i poczuć znacznie więcej niż inni.
Wyostrzone zmysły –
Wszystkie twoje zmysły są bardzo
wyczulone, co ma zarówno dobre, jak i złe strony . Możesz tę
moc włączyć i wyłączyć , kiedy tylko zechcesz, bez konieczności
wykonywania dodatkowych rzutów i ponoszenia kosztów. Dodaj
1 kość
do wszystkich testów opierających się na percepcji. Ta
moc poprawia twoją pulę kości
Dochodzenia
i jest już w niej
uwzględniona.
P R Z E WO D N I K S P O K R E W N I O N E G O
Głód:
Za każdym razem, gdy tworzysz pulę kości dla testu,
wymień 1 zwykłą kość na 1 kość Głodu za każde zaznaczone pole
na wskaźniku Głodu.
Sprawdzian Pobudzenia:
Po każdym działaniu, które potencjalnie
może prowadzić do wzrostu Głodu, oraz po każdym wieczornym
przebudzeniu się ze snu
rzuć 1 zwykłą kością.
Jeśli wypadnie
<puste pole>, zaznacz jedną kratkę wskaźnika Głodu.
Napływ Krwi:
Możesz dodać 1 kość do każdego rzutu, czy to
korzystając z gotowych Pul kości, czy to używając Dyscyplin itd.
Wykonaj Sprawdzian Pobudzenia.
Rumieniec Życia:
Możesz wyglądać na żywego. Wykonaj
Sprawdzian Pobudzenia.
Szybkie żerowanie:
Jeśli grupa zdecyduje się pominąć sceny
polowania i zamiast nich wykonywać same rzuty, spotykasz kogoś,
kto świadomie dzieli się z tobą krwią. Rzuć
9 kośćmi
(Manipulacja
+ Perswazja, z uwzględnionym Zachwytem).
Klątwa:
Jako Toreador nie czujesz się dobrze w sytuacjach, które
nie zaspokajają twoich estetycznych potrzeb. Gdy używasz
w takiej sytuacji Dyscyplin, odejmij
1 kość
od rzutu
SEK RET
Wspomnienie, które cię prześladuje
Gdy drewniany kołek trafia prosto w twoje serce, rozpoznajesz
wbijającą go osobę. To policjant, z którym lata temu
przeprowadzałeś wywiad.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin