Karta-Stanow.pdf

(172 KB) Pobierz
POWALENIE
Postać pada na ziemię.
Efekt:
–20 do Testów związanych
z poruszaniem się.
Ruch można wykorzystać tylko
na czołganie z Szybkość/2 (jedyna
opcja, jeśli Żywotność 0), albo trzeba
usunąć
Powalenie.
Specjalne:
atakujący postać
z Powaleniem otrzymuje +20 do
trafienia.
Usunięcie:
w swojej Turze postać
poświęca Ruch na wstanie.
Po usunięciu:
normalnie
UTRATA
PRZYTOMNOŚCI
Ten Stan obejmuje nokaut, sen, magię:
wszelkie sytuacje, w wyniku których
postać traci przytomność.
Efekt:
Postać nie może działać i nie
jest świadoma otoczenia.
Specjalne:
atakujący postać z
Utratą
Przytomności,
wręcz lub strzelając
z bliska, wybiera wynik jakby wydał
Punkt Bohatera na
Nie zawiodę
ALBO automatycznie zabija (decyzja
MG).
Usunięcie:
Zależnie od przyczyny.
Za Punkt Determinacji przerwanie
tylko na 1 Rundę.
Po
usunięciu: Powalenie i +1
Zmęczenie
ZASKOCZENIE
Postać została znienacka napadnięta
lub była zupełnie nieprzygotowana
do starcia.
Efekt:
utrata najbliższej Akcji
i Ruchu (tylko raz).
Nie może bronić się w Testach
Przeciwstawnych.
Specjalne:
atakujący postać
z
Zaskoczeniem
otrzymuje +20 do
trafienia.
Usunięcie:
po pierwszym ataku
w postać ALBO pod koniec Rundy.
Po usunięciu:
normalnie
POCHWYCENIE
Postać została opleciona czymś,
co krępuje jej ruchy.
Efekt:
–10 do wszystkich Testów
wymagających ruchu za poziom.
Pochwycona postać nie może
wykonać Ruchu.
Specjalne:
Zapasy s. 163.
Usunięcie: –1 Pochwycenie
za
wygrany Przeciwstawny Test Siły
i
–1 Pochwycenie
za każdy PS.
Po usunięciu:
normalnie
KRWAWIENIE
Postać krwawi.
Efekt:
1 Rana pod koniec każdej
tury za poziom.
–10 do Testów Odporności vs:
Ropiejące Rany, Pomniejsze Infekcje
i Zatrucie Krwi za poziom.
Specjalne:
Jeśli Żywotność spadnie
do 0, postać otrzymuje
Utratę
Przytomności
(do usunięcia całego
Krwawienia), i ma 10% szans na
śmierć w każdej rundzie. Dublet
w tym rzucie – Rana się zasklepia
–1
Krwawienie.
Usunięcie: –1 Krwawienie
za Test
Leczenia i
–1 Krwawienie
za każdy
PS.
–1 Krwawienie
za zaklęcie/modli-
twę leczącą Rany (za każdą 1 Ranę).
Po usunięciu: +1 Zmęczenie
OSZOŁOMIENIE
Postać potężnie oberwała
w głowę lub z jakiejś przyczyny jest
zdezorientowana.
Efekt:
nie może podejmować Akcji.
Ruch jakby Szybkość/2.
–10 do wszystkich Testów za każdy
poziom.
Obrona możliwa, ale nie za pomocą
Języka (Magicznego).
Specjalne:
atakujący postać
z
Oszołomieniem
otrzymuje +1
Przewagi za każdy poziom.
Usunięcie: –1 Oszołomienie
za Test
Odporności i
–1 Oszołomienie
za
każdy PS.
Po usunięciu: +1 Zmęczenie¸
o ile
wcześniej
0 Zmęczenia.
ZATRUCIE
Postać została otruta lub w ciało
wstrzyknięto jej zabójczy jad.
Efekt:
–1 Rana na koniec Rundy za
każdy poziom.
–10 do wszystkich Testów za poziom.
Specjalne:
Jeżeli Żywotność spadnie
do 0, nie można leczyć Ran (do
usunięcia całego
Zatrucia).
Jeżeli postać w wyniku
Zatrucia
otrzyma
Utratę Przytomności,
po BWt Rund Test Odporności.
W przypadku porażki, śmierć.
W przypadku sukcesu, usunięcie.
Usunięcie: –1 Zatrucie
za Test
Leczenia (Odporności przy Utracie
Przytomności) i
–1 Zatrucie
za
każdy PS.
Po usunięciu: +1 Zmęczenie
PANIKA
Przerażenie i panika ogarniają
umysł postaci.
Efekt:
Akcje i Ruch tylko na
ucieczkę i ukrycie się.
–10 do wszystkich innych Testów za
poziom.
Usunięcie:
Tylko, gdy postać nie jest
Związana walką.
–1 Panika za test Opanowania
i
–1 Panika
za każdy PS.
–1 Panika
za rundę w ukryciu.
Po usunięciu: +1 Zmęczenie
OGŁUSZENIE
Postać nie jest w stanie słyszeć.
Efekt:
–10 do Testów związanych ze
słyszeniem za poziom.
Specjalne:
atakujący postać
z
Ogłuszeniem
z flanki lub od tyłu
otrzymuje +10 do trafienia (nie
rośnie za poziom).
Usunięcie: –1 Ogłuszenie
na koniec
Rundy.
Po usunięciu:
normalnie
OŚLEPIENIE
Postać nie jest w stanie widzieć
prawidłowo.
Efekt:
–10 do Testów związanych
z widzeniem za poziom.
Specjalne:
atakujący postać
z Oślepieniem otrzymują +10 do
trafienia za poziom.
Usunięcie: –1 Oślepienie
co drugą
Rundę.
Po usunięciu:
normalnie
PODPALENIE
Postać naprawdę igra z ogniem!
Efekt:
1k10 Ran pod koniec Rundy
(BWt i najgorsze PP chronią),
minimum 1. +1 Rana za poziom po
pierwszym.
Usunięcie: –1 Podpalenie
za test
Atletyki i
–1 Podpalenie
za każdy PS.
Po usunięciu:
normalnie
ZMĘCZENIE
Postać jest zmęczona lub
zestresowana.
Efekt:
–10 do wszystkich Testów za
poziom.
Usunięcie:
wypoczynek, zaklęcie,
modlitwa, inne, jeśli zasady tak
stanowią.
Po usunięciu:
normalnie
Zgłoś jeśli naruszono regulamin