Afterbomb Madness 2e - Talenty profesji (PL).pdf

(389 KB) Pobierz
DRUGA EDYCJA
TALENTY PROFESJI
Darmowy dodatek do gry fabularnej
Afterbomb Madness – druga edycja
Talenty to specjalne umiejętności Bohaterów Graczy wynikające z określonych Profesji. Podręcznik podstawowy
gry nie wspomina o Talentach – stanowią one zasady opcjonalne, które można zastosować, by dodatkowo
uwypuklić charakterystyczny sznyt poszczególnych rodzajów postaci.
Agent
[1] Jeśli dobrze się zmobilizujesz, możesz stać się bardziej skuteczny podczas śledztwa (dopisz sobie w takich
okolicznościach 1 Wyczerpania, a otrzymasz bonus +1 do najwyższego wyniku podczas dowolnego Testu bazującego na
Cwaniactwie).
[2] Znasz różne techniki przesłuchań i negocjacji. Jeżeli z jakimś partnerem dobrze odegrasz dobrego i złego glinę,
otrzymasz premię +2 do Testu bazującego na Empatii podczas przesłuchiwania świadka bądź podejrzanego. Stosując
inne policyjne techniki przesłuchań otrzymujesz bonus +1 do najwyższego wyniku w Testach bazujących na Empatii lub
Perswazji.
Bękart wojny
[1] Jesteś wprawiony w boju, więc ilekroć atakuje cię kilku przeciwników, nie otrzymują oni premii wynikającej z
przewagi liczebnej.
[2] Raz na scenę walki możesz zadeklarować, że wpadasz w szał bojowy. W takiej sytuacji otrzymujesz dodatkową dużą
akcję w danej turze starcia!
Fanatyk
[1] Raz w tygodniu jesteś w stanie poprzez modlitwę doznać olśnienia, które poprawi twoje morale (modlitwa niweluje
złamane morale po jednym, dowolnie wybranym przegranym Teście Społecznym).
[2] Pocieszając, podnosząc na duchu, dodając wiary i nadziei możesz dodać sobie 1 do najwyższego wyniku w Testach
bazujących na Empatii.
Lawirant
[1] Trudno jest oszukać kłamcę, więc ilekroć próbujesz rozpoznać, czy ktoś wciska ci kit, uzyskujesz bonus +2 do Testu
bazującego na Perswazji lub Empatii.
[2] Morale wydaje się czymś relatywnym dla kogoś, kto wydaje się pozbawiony kręgosłupa moralnego i hierarchii
wartości. Raz w tygodniu jesteś w stanie sam sobie wyperswadować obawy, skrupuły bądź poczucie winy i w ten sposób
zniwelować złamane morale w wyniku jednego, dowolnie wybranego przegranego Testu Społecznego.
Metalurg
[1] Bezproblemowo rozpoznajesz specjalne funkcje skafandrów wspomaganych, więc wiesz, czego możesz się
spodziewać. Wyjątkiem jest funkcja o nazwie skrytka, która zwykle jest szczególnie dobrze zakamuflowana.
[2] Wytwarzając z powodzeniem specjalne funkcje pancerzy wspomaganych udaje ci się zaoszczędzić k8 części
uniwersalnych.
Naukowiec
[1] Masz wyjątkowy dar do obsługi komputerów. Gdy oblejesz Test Terminali podczas obchodzenia lub łamania
zabezpieczeń istnieje 30% szans, że w ostatniej chwili uda ci się zapobiec alarmowi i będziesz mógł w kolejnej turze
spróbować ponownie. Taka sposobność nadarza się tylko raz dla każdego terminalu.
[2] Wprawdzie biostymulanty nie są twoją specjalnością, ale dzięki wiedzy naukowej wytwarzając je z powodzeniem
udaje ci się zwykle zaoszczędzić k4 półprodukty chemiczne!
1/2
8
Pilot
[1] Jesteś trochę jak kaskader. Ilekroć dochodzi do jakiejś kraksy lub przykrego zdarzenia na drodze, w wyniku którego
prowadzony przez ciebie pojazd ulega uszkodzeniu, istnieje 50% szans, że maszyna otrzyma o 1 Szkodę mniej.
[2] Jeśli wyciśniesz z siebie siódme poty, wyciśniesz też ponad 100% możliwości ze swojej bryki (dopisz sobie w takich
okolicznościach 1 Wyczerpania, a otrzymasz bonus +1 do najwyższego wyniku podczas dowolnego Testu bazującego na
Pilotażu).
Reporter
[1] Widziałeś już naprawdę sporo. Jeśli dobrze się skupisz, jesteś w stanie wydedukować lub przypomnieć sobie istotne
szczegóły z zakresu wiedzy ogólnej (dopisz sobie w takich okolicznościach 1 Wyczerpania, a otrzymasz bonus +1 do
najwyższego wyniku podczas dowolnego Testu bazującego na Rozeznaniu).
[2] Komunikacja radiowa, świetlna, dymna oraz inne formy przekazu informacji to coś, na czym znasz się naprawdę
nieźle. Otrzymujesz premię +2 do najwyższego wyniku podczas związanych z taką komunikacją Testów bazujących na
Konspiracji. Działa to też, gdy próbujesz tego typu przekaz rozszyfrować.
Strzykawa
[1] Medyczne biostymulanty często działają na ciebie lepiej niż na innych. W 50% przypadków preparaty takie jak
MEDEX czy REGENERATOR usuwają o 1 Ranę więcej.
[2] Podróbki strzykawkowych biostymulantów wpływają na ciebie identycznie jak oryginalne produkty (nie powodują
skutków ubocznych).
Szeryf
[1] Jeśli dobrze się wysilisz, staniesz się bardziej efektywny w trakcie działań operacyjno-śledczych (dopisz sobie
w  takich okolicznościach 1 Wyczerpania, a otrzymasz bonus +1 do najwyższego wyniku podczas dowolnego Testu
bazującego na Konspiracji lub Cwaniactwie).
[2] Jesteś „Panem Władzą” i ludzie czują przed tobą respekt! Jeśli istnieją uzasadnione podejrzenia popełnienia
przestępstwa lub są przesłanki, by przypuszczać, że czynione są przygotowania do jego popełnienia, otrzymujesz premię
+2 w Testach bazujących na Empatii, gdy grozisz konsekwencjami za współudział, utrudnianie śledztwa lub samo
przestępstwo.
Technik
[1] Ilekroć tworzysz ekwipunek używając części uniwersalnych i uda ci się osiągnąć upragniony rezultat, zdołasz także
zaoszczędzić k8 części!
[2] Dokonując z powodzeniem rozbiórki pojazdu uzyskujesz 2k8 x 8 (zamiast 2k6 x 5) części mechanicznych.
Tropiciel
[1] Jeśli mocno się postarasz, skuteczniej wykrywasz pułapki, zacierasz ślady lub tropisz uciekinierów (dopisz sobie
1 Wyczerpania, a otrzymasz bonus +1 do najwyższego wyniku podczas dowolnego Testu bazującego na Konspiracji).
[2] Jesteś w stanie z łatwością wrócić do miejsca, w którym już byłeś, o ile będziesz przemierzać dokładnie tę samą trasę.
2/2
9
Zgłoś jeśli naruszono regulamin