10
LINK STEROWNIKA I PROGRAMU
http://www.diagnostik.pl/download/interfejs_diagnostyczny/opel_hash_pin5920/opel_tech2_usb.zip
http://www.diagnostik.pl/przejsciowki_i_adaptery/przejsciowki_adaptery.php
Promocja !!!CENA: 250zł199.00zł
161.79zł netto
Początek formularza
Dół formularza
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
§ odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN
§ włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
§ odczyt kodów usterek oczekujących(gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)
§ odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
§ odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
§ odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
§ odczyt parametrów OnLine
§ podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
§ kontrola zużycia paliwa
§ test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
§ pomiar mocy silnika
§ pomiar przyspieszenia do 100 km/h
§ pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
§ pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
§ pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów
Interfejs posiada wbudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:
§ SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
§ SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
§ ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
§ ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
§ ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
§ ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
§ ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
§ ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
§ ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
EuroScan 2009+ (ELM327) ma minimalne wymagania sprzętowe:
§ procesor: Pentium 133 Mhz
§ pamięć: 8 mb
§ wolne miejsce na dysku: 5 mb
§ port USB: 1
§ system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / PalmOS / Pocket PC / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
§ Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
§ Zabezpieczenie przepięciowe
§ Zabezpieczenie przeciążeniowe
§ Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon. Interfejs sam wybierze odpowiedni protokół aby móc połączyć się z autem. Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych. Darmowe oprogramowanie:
§ Car Code
§ Diagnose
§ Easy OBD
§ EEC Analyzer
§ OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)
§ OBD Scan
§ OBD Tool
§ RealScan
§ ScanMaster
§ ScanTool (również w wersji w całości po Polsku)
§ wOBD
Płatne oprogramowanie:
§ Auto Enginuity
§ Digimoto
§ PRO Scan
§ Vital Scan
... oraz wiele innych.
Jako pierwsi na rynku z branży opracowaliśmy specjalny instalator. Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pliku "autorun.exe" pojawi się nasz program instalacyjny.
Rys. 1 - Diagnostik - program instalacyjny. (kliknij aby powiększyć rysunek)
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji urządzenia w systemie (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).
OGŁASZAMY KONIEC ZE ŻMUDNYM STUDIOWANIEM INSTRUKCJI !!!
Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 64-bit przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 PL (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD).
Rys. 1 - Program SCANTOOL v1.13pl - menu główne. (kliknij aby powiększyć rysunek)
Rys. 2 - Program SCANTOOL v1.13pl - podgląd parametrów pracy silnika na biegu jałowym. (kliknij aby powiększyć rysunek)
Rys. 3 - Program SCANTOOL v1.13pl - podgląd parametrów pracy silnika podczas jazdy próbnej przy prędkości 20km/h. (kliknij aby powiększyć rysunek)
Rys. 4 - Program SCANTOOL v1.13pl - przykładowe błędy pracy silnika, które można w każdej chwili wykasować. (kliknij aby powiększyć rysunek)
Jak widać jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdzasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz. ... Jako jedyni na rynku oferujemy całodobową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy pomoc24@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie. Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci. ...i nie zapomnij - jest Twój na zawsze!!!WAŻNE - jest to jedyna dostępna na rynku przedpremierowa wersja układu v1.5. Poniżej zrzut ekranu potwierdzający wersję układu.
Rys. 5 - Program SCANMASTER - wykrycie wersji układu. (kliknij aby powiększyć rysunek)
UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji naszych interfejsów diagnostycznych wykorzystujemy wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia im odporną na zakłócenia wysoką skuteczność działania. - Elektroniczne testy - każdy interfejs diagnostyczny jest szczegółowo testowany przy pomocy specjalnego programu. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza. - Karta gwarancyjna na okres 24-ech miesięcy - jako jedyni wśród producentów interfejsów diagnostycznych na polskim rynku udzielamy na swoje produkty pełną, pisemną gwarancję na okres 24-ech miesięcy od daty zakupu. - Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym pomoc@diagnostik.pl.
ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - MY ZNAMY SIĘ NA SAMOCHODACH !!!
W 2012 roku uruchomiliśmy jako jedyni w branży innowacyjny system pomocy technicznej dostępny dla wszystkich naszych produktów. Można w nim znaleźć m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. System dostępny jest pod adresem:
www.pomoc.diagnostik.pl(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)
...w celu zalogowania się wystarczy podać numer karty gwarancyjnej oraz kod produktu (oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).
Zestaw zawiera:
§ Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+(długość przewodu: 130cm)
§ Płyta CD zawierająca:- Programy diagnostyczne (darmowe i demonstracyjne)- Program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia"- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację- Najnowsze sterowniki (drivery)- Instrukcja obsługi urządzenia PL: - instalacja - praca z urządzeniem - opis systemu sterowania silnikiem - lokalizacje złącza diagnostycznego- Pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów PL)
§ Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony PL)...
tulipan53