NIWERSALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY EuroScan 2009+ v1.5.doc

(516 KB) Pobierz
LINK STEROWNIKA I PROGRAMU

10

 

 

LINK STEROWNIKA I PROGRAMU

 

 

http://www.diagnostik.pl/download/interfejs_diagnostyczny/opel_hash_pin5920/opel_tech2_usb.zip

 

 

http://www.diagnostik.pl/przejsciowki_i_adaptery/przejsciowki_adaptery.php

 

 

NIWERSALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY EuroScan 2009+ v1.5

 

 

Promocja !!!
CENA: 250zł
199.00zł

161.79zł netto

Początek formularza

Dół formularza

 

FUNKCJE INTERFEJSU dla pojazdów z okresu 1996-2014

     Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:

§         odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN

§         włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE

§         odczyt kodów usterek oczekujących
(gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)

§         odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta

§         odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE

§         odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)

§         odczyt parametrów OnLine

§         podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)

§         kontrola zużycia paliwa

§         test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy

§         pomiar mocy silnika

§         pomiar przyspieszenia do 100 km/h

§         pomiar przyspieszenia na 1/4 mili

§         pomiar przyspieszenia na 1/8 mili

§         pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów


     Interfejs posiada wbudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:

§         SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)

§         SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)

§         ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)

§         ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)

§         ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)

§         ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)

§         ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)

§         ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)

§         ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)


     EuroScan 2009+ (ELM327) ma minimalne wymagania sprzętowe:

§         procesor: Pentium 133 Mhz

§         pamięć: 8 mb

§         wolne miejsce na dysku: 5 mb

§         port USB: 1

§         system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / PalmOS / Pocket PC / Linux


BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:

§         Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia

§         Zabezpieczenie przepięciowe

§         Zabezpieczenie przeciążeniowe

§         Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem

ZASADA DZIAŁANIA

     Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon. Interfejs sam wybierze odpowiedni protokół aby móc połączyć się z autem.

     Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych.

        Darmowe oprogramowanie:

§         Car Code

§         Diagnose

§         Easy OBD

§         EEC Analyzer

§         OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)

§         OBD Scan

§         OBD Tool

§         RealScan

§         ScanMaster

§         ScanTool (również w wersji w całości po Polsku)

§         wOBD


        Płatne oprogramowanie:

§         Auto Enginuity

§         Digimoto

§         PRO Scan

§         Vital Scan


     ... oraz wiele innych.

INSTALACJA URZĄDZENIA

     Jako pierwsi na rynku z branży opracowaliśmy specjalny instalator. Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pliku "autorun.exe" pojawi się nasz program instalacyjny.


Rys. 1 - Diagnostik - program instalacyjny.
(kliknij aby powiększyć rysunek)


     Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji urządzenia w systemie (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).

OGŁASZAMY KONIEC ZE ŻMUDNYM STUDIOWANIEM INSTRUKCJI !!!

PRZYKŁADOWA DIAGNOSTYKA POJAZDU

     Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 64-bit przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 PL (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD).


Rys. 1 - Program SCANTOOL v1.13pl - menu główne.
(kliknij aby powiększyć rysunek)

 


Rys. 2 - Program SCANTOOL v1.13pl - podgląd parametrów pracy silnika na biegu jałowym.
(kliknij aby powiększyć rysunek)

 


Rys. 3 - Program SCANTOOL v1.13pl - podgląd parametrów pracy silnika podczas jazdy próbnej przy prędkości 20km/h.
(kliknij aby powiększyć rysunek)

 


Rys. 4 - Program SCANTOOL v1.13pl - przykładowe błędy pracy silnika, które można w każdej chwili wykasować.
(kliknij aby powiększyć rysunek)



     Jak widać jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdzasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz.



     ... Jako jedyni na rynku oferujemy całodobową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy pomoc24@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie.

     Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.

     ...i nie zapomnij - jest Twój na zawsze!!!



WAŻNE - jest to jedyna dostępna na rynku przedpremierowa wersja układu v1.5. Poniżej zrzut ekranu potwierdzający wersję układu.


Rys. 5 - Program SCANMASTER - wykrycie wersji układu.
(kliknij aby powiększyć rysunek)

 

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.


GWARANCJA JAKOŚCI

     - Komponenty najwyższej jakości - do produkcji naszych interfejsów diagnostycznych wykorzystujemy wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia im odporną na zakłócenia wysoką skuteczność działania.

     - Elektroniczne testy - każdy interfejs diagnostyczny jest szczegółowo testowany przy pomocy specjalnego programu. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza.

     - Karta gwarancyjna na okres 24-ech miesięcy - jako jedyni wśród producentów interfejsów diagnostycznych na polskim rynku udzielamy na swoje produkty pełną, pisemną gwarancję na okres 24-ech miesięcy od daty zakupu.

     - Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym pomoc@diagnostik.pl.

ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - MY ZNAMY SIĘ NA SAMOCHODACH !!!

CAŁODOBOWA POMOC TECHNICZNA ON-LINE

     W 2012 roku uruchomiliśmy jako jedyni w branży innowacyjny system pomocy technicznej dostępny dla wszystkich naszych produktów.
     Można w nim znaleźć m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. System dostępny jest pod adresem:

www.pomoc.diagnostik.pl
(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)


     ...w celu zalogowania się wystarczy podać numer karty gwarancyjnej oraz kod produktu (oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).

CO ZAMAWIASZ

     Zestaw zawiera:

§         Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+
(długość przewodu: 130cm)

§         Płyta CD zawierająca:
- Programy diagnostyczne (darmowe i demonstracyjne)
- Program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia"
- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- Najnowsze sterowniki (drivery)
- Instrukcja obsługi urządzenia PL:
     - instalacja
     - praca z urządzeniem
     - opis systemu sterowania silnikiem
     - lokalizacje złącza diagnostycznego
- Pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów PL)

§         Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony PL)...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin