20170320_zasady_wniosku_o_lokate.pdf

(37 KB) Pobierz
eDEP
I.
Zasady złożenia wniosku o Lokatę z grupy Online
POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.
3.
4.
VI.
1.
2.
Niniejszy dokument określa zasady nieodpłatnego korzystania przez Użytkownika z Wniosku w ramach
którego Santander Consumer Bank S.A. udostępnia możliwość zawarcia umowy Rachunku Terminowej Lokaty
Oszczędnościowej.
II.
DEFINICJE
Do prawidłowego złożenia Wniosku, w szczególności do otwarcia dokumentów prezentowanych
na Wniosku wymagany jest program Acrobat Reader (lub inny program obsługujący pliki o rozszerzeniu.pdf).
Dopuszczalny maksymalny rozmiar przesyłanych plików to 5MB.
Dopuszczalne rozszerzenia przesyłanych plików to .jpg, .jpeg, .png, .pdf.
BEZPIECZEŃSTWO
Bank zapewnia bezpieczeństwo przesyłanych plików z zachowaniem należytej staranności oraz przy
wykorzystaniu właściwych rozwiązań technicznych.
Korzystanie z Wniosku odbywa się z wykorzystaniem protokołu HTTPS. Przesyłane dane są chronione poprzez
zastosowanie bezpiecznego protokołu Secure Socket Layer (SSL). Przed korzystaniem, Użytkownik zobowiązany
jest zweryfikować, czy nawiązał połączenie z serwerem Banku, poprzez sprawdzenie poprawności certyfikatu
serwera. Jeśli symbol kłódki jest niewidoczny lub jeśli certyfikat jest nieprawidłowy, nie należy korzystać z
Wniosku – w takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z Bankiem.
Komunikacja e-mail z Użytkownikiem będzie realizowana z adresu elokata@santanderconsumer.pl na adres
e-mail Użytkownika podany na Wniosku.
Podstawowe zasady bezpieczeństwa, do których powinien stosować się Użytkownik:
1. należy korzystać z legalnego oprogramowania, które jest na bieżąco aktualizowane;
2. należy korzystać z oprogramowania, wraz z aktualnymi aktualizacjami, chroniącego przed: złośliwym
oprogramowaniem (malware) takim jak: wirusy, robaki internetowe, konie trojańskie, oprogramowanie
szpiegujące (spyware), niepożądane wiadomości, najczęściej z przekazem reklamowym (spam);
3. należy stosować zapory sieciowe (firewall);
4. należy unikać korzystania z Wniosku w miejscach ogólnie dostępnych, takich jak kawiarenki internetowe,
czy Hot-Spoty – używane tam oprogramowanie może być tak zmodyfikowane lub skonfigurowane, że
dane gromadzone są bez wiedzy Użytkownika;
5. należy sprawdzić ustawienia przeglądarki internetowej;
6. nie należy używać adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail przez osobę trzecią, szczególnie
gdy jest to osoba nieznana – istnieje duże prawdopodobieństwo, że takie informacje zawierają
fałszywe załączniki, mogą także zawierać linki prowadzące do stron internetowych do złudzenia
przypominających stronę internetową Banku;
7. nie należy instalować oprogramowania nieznanego pochodzenia.
Użyte w dokumencie określenia oznaczają:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
III.
BANK
– Santander Consumer Bank S.A.;
HASŁO
– losowy ciąg cyfr generowany przez Bank i wysyłany w formie wiadomości SMS, wykorzystywany
w procesie powrotu do wniosku;
KWOTA LOKATY
– kwota określona w Umowie, którą Użytkownik powinien wpłacić w celu otwarcia
Rachunku Lokaty;
LINK POWROTU
– spersonalizowany link umożliwiający bezpieczny powrót do wybranego Wniosku,
wysłany na adres e-mail Użytkownika w momencie rozpoczęcia procesu składania Wniosku;
UMOWA
– umowa Rachunku Terminowej Lokaty Oszczędnościowej określonego rodzaju lokaty z grupy
Online;
UŻYTKOWNIK
– osoba fizyczna, która składa w Banku wniosek internetowy o zawarcie Umowy;
WNIOSEK
– wniosek internetowy o zawarcie Umowy składany przez Użytkownika drogą elektroniczną
w postaci elektronicznego formularza.
ZŁOŻENIE WNIOSKU
3.
4.
W celu zawarcia Umowy należy spełnić następujące warunki:
1. uzupełnić wszystkie wymagane pola na Wniosku;
2. pobrać oraz zapoznać się z dokumentami udostępnionymi przez Bank, uzupełnionymi na podstawie danych
zawartych we Wniosku, w tym z treścią Umowy;
3. potwierdzić fakt zapoznania się z dokumentacją, o której mowa w pkt 2 powyżej oraz potwierdzić jej
akceptację poprzez zaznaczenie checkboxa przy każdym wymaganym dokumencie;
4. dołączyć skan ważnego dokumentu tożsamości (jeżeli wymagany);
5. wykonać przelew Kwoty Lokaty.
Szczegóły dotyczące sposobu zawarcia Umowy określone są w Regulaminie otwierania i prowadzenia
terminowych lokat oszczędnościowych z grupy Online dla osób fizycznych dostępnym na stronie internetowej
www.santanderconsumer.pl.
IV.
1.
2.
3.
V.
1.
POWRÓT DO WNIOSKU
W wiadomości e-mail wysłanej przez Bank na adres e-mail podany przez Użytkownika we Wniosku,
informującej o rozpoczęciu procesu wnioskowania zostanie udostępniony Link powrotu do Wniosku.
Po kliknięciu w Link powrotu na numer telefonu komórkowego wskazanego przez Użytkownika
we Wniosku zostanie wysłany bezpłatny sms z Hasłem, które należy wprowadzić w miejscu udostępnionym
Użytkownikowi w Linku powrotu.
Użytkownik ma cztery próby wprowadzenia poprawnego Hasła oraz cztery próby skorzystania z Linku
powrotu – każda kolejna próba zakończy się zamknięciem Wniosku.
WYMOGI TECHNICZNE
Bank zaleca używanie następujących przeglądarek do korzystania z Wniosku:
1. Google Chrome 39.0 i wyższe;
2. Microsoft IE 10.0, 11, Microsoft Edge;
3. Mozilla Firefox 30.0 i wyższe;
4. Opera 28 i wyższe;
5. Safari 8.0 i wyższe;
6. Chrome Mobile 28.0 i wyższe;
7. IE Mobile 10.0 i wyższe.
1
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.
2.
3.
Niniejszy dokument jest dostępny na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl oraz na Wniosku.
Podczas korzystania z Wniosku zakazane jest dostarczanie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym,
sprzecznym z dobrymi obyczajami lub obraźliwym.
Użytkownik ma możliwość uzyskania wsparcia w procesie złożenia Wniosku poprzez kontakt z infolinią Banku
pod nr 195 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
[zzw. 1]
2
Zgłoś jeśli naruszono regulamin