instrukcja wieczna wasn(1).pdf
(
983 KB
)
Pobierz
Strategiczna Gra Planszowa 8+/ 2-4 osoby / 60-120min autor: Marek „armisch” Musiał
Spis treści:
- Zawartość pudełka
- Kafle terenu
- Ikony
- Cel gry
- Przygotowanie do gry
- Przebieg rozgrywki
- Etapy gry
- Zwycięstwo w grze
- Zakończenie gry
- Dokładny opis budynków
- Dodatkowe zasady
Wieczna Waśń to strategiczna gra planszowa od 2 do 4 osób/ 8+/ 60-120 zależnie od mapy
krainy , w której 4 zwaśnione rasy walczą o dominację w losowo tworzonej krainie.
Zawartość pudełka:
Instrukcja
4 pionki bohaterów
12 czerwonych znaczników budynków miast
24 białe znaczniki budynki wsi
12 znaczniki akcji
12 kostek k6 w kolorze zielonym
12 kostek k6 w kolorze niebieskim
12 kostek k6 w kolorze żółtym
12 kostek k6 w kolorze białym
6/8 kostek k6 czerwonych
4 heksagonalne kafelki stolic [S]
7 heksagonalnych kafelków miast [M]
18 heksagonalnych kafelków terenu
4 plansze rozwoju rasy gracza
4 karty bohaterów
4 karty pomocy
Xx dużo monet
Kafle terenu
Równina
- można budować miasta i wsie (3 budynki co daje +3 do obrony)
Pola-
można wybudować osadę ( 2 budynki co daje +2 do obrony) oraz + 1
monetę podatku za zbiory .(np. jeżeli są postawione 2 budynki za ten teren
otrzymujemy 3 monety podatku)
Lasy
– las daje + 1 do obrony oraz nie można strzelać do jednostek
przebywających w lesie.
Góry-
dają +1 atak lub + 1 obrony ale może przebywać tam tylko 1
jednostka(kostka).
Nie można tam budować. Nie można szarżować na
jednostki w górach.
Pustkowie
– nie można budować.
Woda
– nie można przekraczać .(układając kafle nie można wodą blokować
dostępu do jakiegokolwiek terenu).
Zamek Ludzi –
teren startowy , można zebrać podatek 1 monetę.
Osada Orków–
teren startowy , można zebrać podatek 1 monetę.
Ilość terenu na kaflach
Każdy Kafelek posiada różną ilość terenów z limitem mogących stać tam
jednostek(kości) pełne czyli cały kafelek pomieści 4 jednostki , kafel
podzielony na 2 tereny- pomieści 3 jednostki na każdym terenie. I kafel
podzielony na 3 części na każdym może być maksymalnie 2 jednostki.
Wyjątek stanowią góry niezależnie na jakim terenie się znajdują zawsze może stanąć tylko 1
jednostka.(kostka)
Ikony:
Cel gry.
Celem gry jest przejęcie 3 miast na planszy lub eliminacja przeciwnika przez zblokowanie go w
zamku. (jeżeli broniący zamku po przegranej nie może uciec przegrywa)
Przygotowanie gry:
Zależnie ilości graczy wybieramy mapę. Losujemy bądź wybieramy bohatera symbolizującego
jedną z 4 ras (ludzie, orki, elfy i umarli). Kafle miast i stolic są widoczne, reszta kafli jest
zakryta. Kafle odkrywane są w trakcie rozgrywki w akcji ruchu. Odkrywający go gracz sam
decyduje jak ustawi ten kafelek (nie można tak ułożyć kafli żeby uniemożliwić dostęp do
wszystkich innych kafli (poprzez zblokowanie terenów kafli nieprzekraczalną wodą)).
Plik z chomika:
armisch
Inne pliki z tego folderu:
wieczna wasn.rar
(74250 KB)
umarli.jpg
(1344 KB)
nekrp.jpg
(402 KB)
orki zb.jpg
(1609 KB)
ludzi zbiorczy jeszcze.jpg
(1486 KB)
Inne foldery tego chomika:
arktyczni zbieracze konwersja pl
cyberpunk ;) boardgame prototype
Czarne Chmury
deepspace d6 PNP
desolate Pnp alien theme pl
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin