c#.-zacznij-programowac! pełna wersja.pdf

(53023 KB) Pobierz
Dla Mary
Kup książkę
Poleć książkę
Spis treści w skrócie
Część I Podstawy programowania
Rozdział 1.
Rozdział 2.
Rozdział 3.
Rozdział 4.
Rozdział 5.
Rozdział 6.
Rozdział 7.
Zaczynamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Co to jest programowanie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Pisanie programów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Praca z danymi w programie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Podejmowanie decyzji w programie . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Powtarzanie akcji za pomocą pętli . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Korzystanie z tablic . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172
Część II Programowanie zaawansowane
Rozdział 8.
Rozdział 9.
Używanie metod do upraszczania programów . . . . . . . 212
Tworzenie strukturalnych typów danych . . . . . . . . . . . . . 246
Rozdział 10.
Klasy i referencje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288
Rozdział 11.
Tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem obiektów . . . . 336
Część III Tworzenie gier
Rozdział 12.
Czym jest gra? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374
Rozdział 13.
Tworzenie rozgrywki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 394
Rozdział 14.
Gry i hierarchie obiektów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 416
Rozdział 15.
Gry i komponenty oprogramowania . . . . . . . . . . . . . . . . 446
Kup książkę
iv
Poleć książkę
Część IV Tworzenie aplikacji (dodatek na WWW)
Rozdział 16.
Tworzenie interfejsu użytkownika
z wykorzystaniem obiektów (dodatek na WWW) . . . . . 476
Rozdział 17.
Aplikacje i obiekty (dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . 510
Rozdział 18.
Zaawansowane zagadnienia aplikacji
(dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 532
Kup książkę
Poleć książkę
v
Spis treści
Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . xvi
Część I Podstawy programowania
1.
Zaczynamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Przygotowywanie miejsca do pracy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Pobieranie narzędzi i wersji demonstracyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Korzystanie z narzędzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Projekty i rozwiązania Visual Studio . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Uruchamianie programu za pomocą Visual Studio . . . . . . . . . . . . . . . 7
Zatrzymywanie programu uruchomionego w Visual Studio . . . . . . 10
Aplikacja MyProgram . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Czego się nauczyłeś? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
2.
Co to jest programowanie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Jakie cechy charakteryzują programistę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Programowanie i planowanie imprez . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Programowanie i problemy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Kup książkę
vi
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin