c#.-zacznij-programowac! pełna wersja.pdf
(
53023 KB
)
Pobierz
Dla Mary
Kup książkę
Poleć książkę
Spis treści w skrócie
Część I Podstawy programowania
Rozdział 1.
Rozdział 2.
Rozdział 3.
Rozdział 4.
Rozdział 5.
Rozdział 6.
Rozdział 7.
Zaczynamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Co to jest programowanie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Pisanie programów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Praca z danymi w programie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Podejmowanie decyzji w programie . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Powtarzanie akcji za pomocą pętli . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Korzystanie z tablic . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172
Część II Programowanie zaawansowane
Rozdział 8.
Rozdział 9.
Używanie metod do upraszczania programów . . . . . . . 212
Tworzenie strukturalnych typów danych . . . . . . . . . . . . . 246
Rozdział 10.
Klasy i referencje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288
Rozdział 11.
Tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem obiektów . . . . 336
Część III Tworzenie gier
Rozdział 12.
Czym jest gra? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374
Rozdział 13.
Tworzenie rozgrywki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 394
Rozdział 14.
Gry i hierarchie obiektów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 416
Rozdział 15.
Gry i komponenty oprogramowania . . . . . . . . . . . . . . . . 446
Kup książkę
iv
Poleć książkę
Część IV Tworzenie aplikacji (dodatek na WWW)
Rozdział 16.
Tworzenie interfejsu użytkownika
z wykorzystaniem obiektów (dodatek na WWW) . . . . . 476
Rozdział 17.
Aplikacje i obiekty (dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . 510
Rozdział 18.
Zaawansowane zagadnienia aplikacji
(dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 532
Kup książkę
Poleć książkę
v
Spis treści
Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . xvi
Część I Podstawy programowania
1.
Zaczynamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Przygotowywanie miejsca do pracy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Pobieranie narzędzi i wersji demonstracyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Korzystanie z narzędzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Projekty i rozwiązania Visual Studio . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Uruchamianie programu za pomocą Visual Studio . . . . . . . . . . . . . . . 7
Zatrzymywanie programu uruchomionego w Visual Studio . . . . . . 10
Aplikacja MyProgram . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Czego się nauczyłeś? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
2.
Co to jest programowanie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Jakie cechy charakteryzują programistę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Programowanie i planowanie imprez . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Programowanie i problemy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Kup książkę
vi
Poleć książkę
Plik z chomika:
bedziewojna
Inne pliki z tego folderu:
sycylia.-travelbook.-wydanie-4 ebook.pdf
(45743 KB)
Michiel Rozema, Henk Vlootman dax i power bi w analizie danych. tworzenie scan.pdf
(9926 KB)
projektowanie architektoniczne. wprowadzenie do zawodu architekta. wydanie iii helion.pdf
(13765 KB)
Bob Proctor sztuka rozwoju osobistego. poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu ebook.pdf
(1848 KB)
pokochaj-przeciwnosci-losu!-jak-sprostac-kazdemu-wyzwaniu-i-odnosic-sukcesy full.pdf
(4610 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dokumenty
Galeria
K_U_R_S_Y
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin