Pas transmisyjny zatkany śmieciami - o edukacji w dniu zakończenia roku szkolnego - transkrypt algorytmu.txt

(26 KB) Pobierz
wウケczenie ich rni od tych 2 radnych i 1322 Jakub Janiszewski przy mikrofonie ze mnケ studiujケ Iga Kazimierczyk przestrze・dla edukacji dzie・dobry dzie・dobry i Anna Dzierzgowska nauczycielka z wielokulturowego liceum humanistycznego w Warszawie redaktorka monitora edukacji dzie・dobry dzie・dobry ja bym zaczケウ od takiego takie zagadki mianowicie rent i Ka殞ierczyk rozmiar przestrze・dla edukacji,  bo to wウa彡iwie byウa ona na Facebooku przestrze・dla edukacji napisaウa

takiej o wpis wstrzケsajケcy w tym wyliczyウa,  ソe obie macie po 3 worki tak Italia i i m m pies mamy po otrzymaniu dlatego,  ソe to dno to duソe komentarz do informacji,  kte si・wczoraj na stronie ministerstwa pojawiウa,  kte zapewnia,  ソe miejsca dla absolwent gimnazj i szk szk podstawowych znajdujケ si・  poniewaソ liczba miejsc w szkoウach ponadpodstawowych jest wi麑sza niソ liczba absolwent no i co do zasady te liczby bezwzgl鹽nie si・zgadzajケ tylko,  ソe w momencie,  w ktym ma tez informacja teソ lubelskiego mウoda organy prowadzケce informujケ uczni ソe,  owszem,  sケ na niej miejsca w miejscowo彡iach 2030 km odlegウy od ich miejsce zamieszkania w no to nie jest rozwiケzanie problemu w Warszawie w tej chwili brakuje 7000 miejsc dla os,  kte ubiegajケ si・o przyj鹹ie do szk ponadpodstawowych,  wi鹹 to,  ソe w zachodniopomorskim do miejsca sケ na uczni z Otwocka czy starczy czy czysta gウka czy z Bemowa albo z ochoty no niestety w dni za bardzo nie interesujケ statystycznie wszystko si・zgadza praktycznie nie poza tym warto si・zastanowi・nad tym,  jakie to b鹽ケ miejsca mniej ja dostaウem propozycj・pracy z bardzo dobrego Warszawskiego liceum w przyszウym roku sam fakt,  ソe jケ dostaウam 忤iadczy o tym,  ソe ewidentnie zaczyna si・ウapanka poszukiwanie nauczycieli nauczyciele,  ktych brakuje przyj黎e propozycje,  ale teraz tak si・wylicza,  poniewaソ dowiedziaウem si・  gdy miaウ 36 os w pierwszej klasie 36 os w pierwszej klasie czteroletniego liceum czy te sケ te osoby,  kte wウa從ie skozyウ szkoウ・podstawowケ majケ 徨ednio po 14 lat wi麑sza klasa,  do ktej b鹽zie miaウ 35 to byウa pierwsza klasa podstawki na napraw・zamierzchウe czasy 忤iadczyli,  ソe takie klasy istniejケ nadal bardzo wiele os przez takie klasy przeszウy bardzo wiele os takie klasy wspomina i t d. tym podobne no tylko,  ソe ja mi・siedz・i licz・podstawy programowe z historii w klasie pierwszej obejmuje 59 zagadnie・tygodnie nauki jest okoウo 40 lat,  liczケc bardzo hojnie tak,  bo w praktyce jest ich mniej godzin lekcyjnych 2 ekipy z 80 godzin lekcyjnych 59 zada・36 os w jakie ma sprawi・  ソeby kaソda z tych os mogウa si・teソ raz kompetentnie wypowiedzie・  kiedy jest to,  ソe w mi鹽zyczasie zrealizowa・t・podstaw・programowケ przystanki przy takiej,  wi鹹 Jane Hardy drzewo razem ソe徇y bardzo duソo szk,  kte dotknケ kolanem inny wウa從ie drog・wi麑sze klasy przyjmケ nowych nauczycieli nauczycielki,  chociaソ z ofert pracy szkolne testy ich sporo na rynku to teソ jest problem ale jakie warunki pracy zapewnia teソ zupeウnie inna kwestia jeszcze 2 par polega na tym,  ソe uczy historii,  kta jak warzywa strzelanie dyskurs w maju wウa彡iwie naleソaウoby ten sam czas dyskutowa・spiera・si・do jakich naleソaウoby dyskutowa・naleソaウy wraca・tekstami 殲ウowymi czyta・ksiケソki historyczne oglケda・mapy,  cho・widok do muze krytycznie je analizowa・chodzi・po mie彡ie robi・projekty no generalnie rzecz biorケc sケ w oge naleソaウoby uczy・ani przerabia・Roy Jones i dziaウa・w VAT,  czyli rozlewa si・tak z grubej rury zacz麝i徇y,  bo w gウケb mieszka pan B czy mamy rozmawiamy caウy czas sケ w kou roku szkolnego,  ale juソ wウa彡iwie w przeszli徇y do tego co si・zacznie we wrze從iu toczyウa si・do takiej czy codzienno懈 edukacyjnej,  bo to teソ nie jest takソe dzisiaj wydarza si・co・niezwykウego planowano,  ソe si麋a on,  o czym wiedzieli徇y juソ bardzo dawno,  ソe b鹽zie si・wydarza moソe b鹽zie za maウo miejsc,  ソe b鹽zie wielki problem z tzw. podwnym rocznikiem to wszystko zagroソenia w tym momencie zaczyna przybiera・bardzo realne ksztaウty taki konkretny problem czy wウa從ie do 36 os,  ktych dziaウalno懈 ja bym chciaウa zaczケ・si・myli・naprawd・inni posiedzieli i rzeczywi彡ie mocujemy w zasadzie 2000 pi黎nastego roku,  kiedy pani minister w 」ukowie urzケd powiedziaウ,  ソe zlikwiduje gimnazja i to zrobiウa,  pozorujケc teソ,  ソe proces konsultacji publicznych i wウケczania w to uczni i ich rodzic no to wiemy o tym od od kom sta,  odkケd ta ustawa zostaウa przyj黎a tylko to co w tej sytuacji nas martwi najbardziej to nie miaウam w nim za wzeszウym tygodniu dosy・si・dosy・ciekawe spotkanie z UE z mウodymi liderami politycznymi na ten temat i zgodzili徇y si・do tego,  ソe jeste徇y bezradni je徑i chodzi o polityki publiczne dotyczケce edukacji to znaczy mu strona rzケdowa przedstawiウa mu swoje rozumienie tego jak to ma wyglケda・byウa bardzo skuteczna po zimie polityk publicznych decyzji partyjnych takiego planu politycznego tylko niestety od 3 lat nie doczekali徇y si・ze strony opozycyjnej teソ ostatnie wybory pokazaウy to,  ソe edukacja w zasadzie nie jest w oge w ソadnym tematem,  ソe nikt nie zaproponowaウ ソadnej konkretnej wizji jak to szkoウa mogウaby wyglケda・jak ウab鹽zie wyglケdaウa jak wygramy wybory tylko jakie rzeczywi彡ie ten model,  kty powinni徇y realizowa・si・nie pojawiウo Stal kin w ROD sensownym przy jakimkolwiek zwartym rozumieniu w ソadnym programie partii opozycyjnej to jest dramat,  ソe mamy z 1 strony narracj・takiego mienia o tym,  ソe reforma si・udaウa,  ソe gimnazja byウo zウem wreszcie si・zamkn・y w rny w zasadzie wszystko mamy policzone no i tych miejsc jest wystarczajケco i troch・trudno si・przebi・z takimi argumentami,  kiedy caウy czas strona opozycyjna mi nie to kウamstwo nie to nieprawda nie tak nie jest,  a nie ma ソadnej pozytywnej konstruktywnej i konkretnej narracji kanalizacja juソ zaraz zaraz skozy po upu彡ie koleソank・do gウosu t・narracj・  bo teソ si・z zaj・ szkockケ znany z tego obszaru one si・pojawiケ po stronie organizacji pozarzケdowych,  kte przez 3 lata wykonaウy gigantycznケ robot・i Mazurach poczucie,  ソe nic si・nie zaopiekowaウ tymi akcjami,  kte my徇y przez 3 lata zrobili no one sobie tak ma w sobie tekst zostali徇y troch・tak wウa從ie filmy Himilsbach z angielskim wroga obozu w swych siウ w tych sytuacjach przypomina・  bo mamy poczucie dobrze wykonanej roboty,  ale nic z tym nic nie zrobiウ w szyb・w por・  ソe zaraz kozy Kordysz muzyk・tak 殕e juソ na彡ie powoli nawet gdy czas zgasi・忤iatウo puszcza・muzyk・  bo ja chciaウem przypomnie・  ソe musimy to wszystko w obliczu nadchodzケcej katastrofy klimatycznej,  toteソ prawda i ソe Wagner tak brakuje mi rzeczywi彡ie takiego si・takiego pytania poco w oge jest system edukacji w Polsce i po co w oge jest system edukacji wウa從ie w 忤iecie,  w ktym tak jak mi・nadchodzi katastrofa klimatyczna ich Putin zlikwidujemy kapitalizmu to tego 忤iata nie uratujemy i rzeczywi彡ie ogromna ilo懈 energii spoウecznej,  ソe w tej chwili uruchamiane wielu poziomach,  bo teソ uruchomi・uczniowie uczennice robione wkウad mウodzieソowy strajk klimatyczny i w ramach tego mウodzieソowego strajku teソ organizujケ debaty i teソ b鹽・bardzo mocne postulaty edukacji przede wszystkim,  domagajケc si・wウa從ie edukacji klimatycznej i rzeczywi彡ie nie ma kto sウucha・tak to znaczy na poziomie miejskim w takim mie彡ie w Warszawie jeszcze znajdケ posウuch ale jakby za chwil・odbijケ si・od wej彡ia,  na kty mウby latem po prostu nikt nie jest dostatecznie zainteresowany jest niesamowite,  bo tak ci・sウucham teraz juソ sobie,  o co wウa彡iwie jest tematem w tym kraju,  bo to on na tym polega dowcip ale kiedy i jak misz edukacja nie jest tematem czasami my徑・co wウa彡iwie tym tematem jest my jak to sケdy w Senacie tak to,  dlatego ソe jak wziケ・wウadz・w krajach tyle no tak,  ale nie dotyczy tematem jest bardzo wyra殤ie straszenie ludzi rnymi nowego rodzaju grupami w tej chwili znowu idzie atak na mniejszo彡i seksualne na gej lesbijki osoby trans pウciowe to jest jakby 1 grupa i rzeczywi彡ie ten atak jest bardzo ostry gdzie・tam na marginesie,  ale do nich planety zauwaソa idzie atak na komunist byウ bolesnym kodeks karny zmieniany w taki spos,  ソe w tej chwili za samo propagowanie idei lewicowych b鹽zie moソna aソ na 3 lata do wi黝ienia to juソ dziaウa z ソycia zniszczy・kapitalizm,  wi鹹 no,  bo jeszcze do nich podpisany,  ale nie wahaウy si・na ich morale rzeczywi彡ie go z domu,  korzystajケc z tego momentu jego zdrady byli ze sobケ takケ,  aby wizy,  bo rozlu殤ienie,  ale w Dakarze to skケdinケd to skケdinケd teソ to pokazuje co・co teソ problemy edukacyjne czy jeste徇y strasznie oderwania tego co si・dzieje na 忤iecie nie wiemy jak wyglケdajケ w tej chwili na 忤iecie ruch spoウeczny nie wiem jak wyglケdajケ w tych naszych cieniem protesty edukacyjne net jak nauczyciele w Brazylii wychodzケ w liczbie mniej wi鹹ej 1 000 000 os w 1 mie彡ie na ulice protestowa・przeciwko obecnym reformom brazylijskiego prezydenta to bardzo mi przykro,  ale robiケ to sierpem mウotem m. in. Sonia Stach protestujケ na 忤iecie,  poniewaソ generalnie rzecz biorケc mamy na 忤iecie my徑i si・w tej chwili opozycja my徑i zupeウnie inaczej niソ ta pani premia ta ro從ie,  gdy brzydko wyraソa・na antenie opozycja u nas Deng PE i nr 1 pas transmisyjny,  jakim jest m. in. szkoウa mi鹽zy tym co si・wウa從ie dzieje na 忤iecie,  a tym co si・dzieje w nas kraje caウkowicie zatkane 徇ieciami i w oge nie dziaウa w ja nie wiem czym nie do koa si・zgadzam,  ソe atak na mniejszo彡i to jest prawdziwy temat to znaczy to jest temat w sensie takiego wytwarzania wroga zabytek,  czyli socjotechniki natomiast w dniu,  kiedy dostaウem si・co jest tematem chodzi mi co・innego co jest tematem tym prawdziwym to znaczy,  z czym tak na dobrケ spraw・prujemy sobie poradzi・z jakim kウopotem sケ tylko pod ich masa wウa從ie wsz鹽zie,  gdzie nie spojrzysz i to jest przeraソajケca i to faktycznie moソna powiedzie・  ソe to jest pas transmisyjny zatkane 徇ieciami to nie tylko w edukacji,  ale teソ w komunikacji wウadza spoウeczetwo wsz鹽zie sケ rzeczywi彡ie leソケce haウdy 徇ieci to jest prawda tylko w edukacji byウo kilka obok zacz麝i徇y mi・o podwnym roczniku o tym,  braku miejs...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin