Szablon_Japonskiej_Animacji.pdf

(216 KB) Pobierz
Szablon Japońskiej
Animacji 
Ten szablon służy do tworzenia animacji w stylu japońskim. Został
zaprojektowany przy założeniu, że został użyty w koprodukcji, więc dostosuj
jego rzeczy, takie jak foldery warstw, zgodnie ze skalą i szczegółami swoich
prac.
Podstawowa Struktura Warstw
 
Warstwy są zorganizowane w taki sposób, że praca zaczyna się od niższych
warstw, przechodząc do wyższych warstw, z wyjątkiem warstw kolorowania.
Jego Zawartość Warstwy
 
Z doku
Układ papieru
Warstwy te są formą papieru układowego. Otwory anime są
przygotowywane na osobnych warstwach, na wypadek gdybyś musiał
je wydrukować i kontynuować swój rysunek tradycyjnie.
Układ (tło)
Warstwy te będą zawierać dekoracje tła lub układy, które są
skanowane z tradycyjnego rysunku. Jeśli ich nie używasz, możesz je
usunąć.
Kluczowe wersje robocze
Warstwy te służą do cyfrowego rysowania układów.
Klawiatura
Gdzie dodajesz kilka szczegółów do układów i układasz je w celu
narysowania „kluczy” animacji.
Między nimi
W przypadku dodawania zakładów do kluczy do procesu kolorowania
i usuwania niepotrzebnych szczegółów w celu sfinalizowania kluczy
(aby być dokładnym, kończę finalizowanie kluczy przed rozpoczęciem
dodawania inbetweens).
Kolorowanki (w obszarze Inbetweening)
Gdzie wypełniasz obszary kolorami zgodnie ze specyfikacją
„inbetweens”.
Arkusz czasu i arkusz kompozycji
Zawiera arkusz czasu i arkusz kompozycji. Obróć je przed użyciem.
Zestaw kolorów
Zawiera kolory używane do rysowania głównej i pomocniczej grafiki
liniowej oraz wypełniania podświetlenia lub cieni. Możesz dodać je do
swojej palety.
Podstawowe Kroki Tworzenia
Animacji 
Kluczowa wersja robocza -> przypisz je do arkusza czasu (lub dostosuj je na osi czasu, a
następnie przypisz je do arkusza czasu) -> dostosuj je na osi czasu -> dodaj ramki, aby
narysować wersje robocze dla międzyczasów, jeśli potrzebujesz -> Rozpocznij rysowanie
Możesz dodawać warstwy i dodawać je do osi czasu.
 
Wynika to z różnicy między 24 rysunkami na sekundę, która jest używana w
pełnej animacji, a 12 rysunkami na sekundę i 8 rysunkami na sekundę, które
są używane w ograniczonej animacji w oknie dokowanym Oś czasu.
Jest to zgodne z harmonogramem i arkuszem czasu. Warstwa „czarna” polega
na rysowaniu głównej linii, która jest używana jako zwykła grafika liniowa,
„Czerwona” to rysowanie czerwonych pomocniczych linii, które służą do
określania świateł, „Niebieska” to rysowanie niebieskich pomocniczych linii,
które służą do określania cieni , a warstwa „Cień” ma rysować jasnozieloną
grafikę pomocniczą, która służy do określania ciemniejszych cieni. Jednak
prawdopodobnie musisz zwiększyć lub zmniejszyć te warstwy zgodnie z
twoją pracą.
Gotowe klucze, zaczniesz rysować inbetweens. Jeśli uważasz, że Krita staje
się powolna, radzę połączyć kluczowe wersje robocze i klucze, a także usunąć
niepotrzebne warstwy.
Po sfinalizowaniu kluczy i wyczyszczeniu niepotrzebnych warstw, dodaj
międzyczasy, korzystając z arkusza czasu i szkiców pośrednich jako
odniesienia.
Jest to korespondencja z arkuszem czasu.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin