Employer_branding_po_polsku_empbra.pdf

(1498 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autorka oraz Helion SA dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autorka
oraz Helion SA nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody
wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Grzegorz Krzystek
Projekt okładki: Maciej Grzegorek
Helion SA
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/empbra
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-5931-4
Copyright © Urszula Zając-Pałdyna 2020
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
SPIS TREŚCI
Wstęp ............................................................................. 7
Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu ............... 15
1.1. Kluczowe definicje i pojęcia
związane z employer brandingiem .......................... 17
1.2. Modele EB ............................................................... 26
1.3. Interesariusze działań EB ........................................ 30
Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? ........... 37
2.1. Na czym stoimy? ..................................................... 40
2.2. Odkrywanie EVP ...................................................... 49
2.3. Transparentność wynagrodzeń ............................... 55
2.4. Strategia komunikacji ............................................. 57
2.5. Mierzenie działań EB .............................................. 60
Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi ........................ 63
3.1. Ogłoszenie o pracy .................................................. 67
3.2. Strona Kariera ......................................................... 77
3.3. Targi pracy .............................................................103
3.4. Współpraca z uczelniami .......................................105
3.5. Social media ...........................................................106
3.6. Personal branding jako składowa EB ......................113
3.7. Akcja rekrutacja .....................................................115
3.8. Wideo w employer brandingu ................................132
3.9. Opinie w sieci .........................................................139
3.10. Agencja pracy/headhunter
— rola w budowaniu marki pracodawcy .................144
Kup książkę
Poleć książkę
6
Employer branding po polsku
Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę ....................147
4.1. Doświadczenie na wagę złota ................................151
4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy ...............................153
4.3. Informacja zwrotna ................................................154
4.4. Spotkanie ...............................................................157
4.5. Komunikacja ..........................................................163
4.6. Rola osób rekrutujących
oraz hiring managerów ..........................................166
4.7. Ambasador za 0 zł ..................................................168
Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę .....................171
5.1. Pre-boarding ..........................................................174
Rozdział 6. Pracownik .................................................179
6.1. On-boarding ...........................................................181
6.2. Re-boarding ...........................................................185
6.3. Employee experience .............................................186
Rozdział 7. Były pracownik .........................................195
7.1. Rozstanie z pracownikiem .....................................198
7.2. Off-boarding ..........................................................202
7.3. Exit interview .........................................................204
Rozdział 8. Kadra zarządzająca ...................................207
Rozdział 9. Klient ........................................................213
Podsumowanie ............................................................217
Bibliografia .................................................................221
Kup książkę
Poleć książkę
Słów kilka
o employer
brandingu
Rozdział 1.
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin