Obudz_swoja_kreatywnosc_Jak_aktywowac_tworczy_potencjal_umyslu_Wydanie_II_rozszerzone_rozwi2.pdf

(5292 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Grzegorz Krzystek
Projekt okładki: ULABUKA
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/rozwi2
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-2076-5
Copyright © Helion 2019
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Wst p ............................................................................................................... 9
Wst p do wydania rozszerzonego ............................................................... 11
I. Kreatywno
1.
i tworzenie
Ka dy z nas jest twórczy ...................................................................... 15
Twórczy potencja ...............................................................................................16
Czym jest kreatywno ? .....................................................................................16
Ocean mo liwo ci ...............................................................................................17
My li s falami energii ........................................................................................17
Zwi kszy wiadomo .......................................................................................18
Twoje emocje ......................................................................................................19
Wolna wola ..........................................................................................................20
Transformacje wewn trzne ................................................................................21
Potencja zmiany .................................................................................................22
Sfery Twojego ycia ............................................................................................23
2.
Twórcza osobowo
.............................................................................. 25
By nieprzeci tnym ............................................................................................25
Cechy twórczych osób ........................................................................................26
Wybrane cechy twórczych osób .........................................................................27
Odpowiedzialno twórcy ..................................................................................32
Twórca i owoce jego pracy .................................................................................32
Kup książkę
Poleć książkę
4
O
BUD
SWOJ
KREATYWNO
3.
ycie i tworzenie jako przygoda ......................................................... 33
Twórcze po czenie ............................................................................................33
1. Lifeventure — ycie jako wyprawa w nieznane ...........................................34
2. Artventure — twórczo jako przygoda ........................................................37
Stan uskrzydlenia, czyli flow ..............................................................................41
Koncentracja i rado .........................................................................................42
Jak wywo a stan flow? .......................................................................................43
Rado z robienia tego, co si kocha ..................................................................46
Daj si zainspirowa ...........................................................................................46
Rodzaje twórczo ci .............................................................................................47
Romantycy i rzemie lnicy ..................................................................................47
4.
Ewolucja wiadomo ci cz owieka ....................................................... 49
Piramida potrzeb .................................................................................................49
Holistyczne spojrzenie na cz owieka .................................................................51
Wewn trzne dary ................................................................................................53
Stadia ewolucji wiadomo ci ..............................................................................54
Czakry — siedem pi ter wiadomo ci cz owieka .............................................55
Cz owiek i energia ..............................................................................................56
Od materii do duchowo ci .................................................................................56
Charakterystyka siedmiu o rodków energetycznych ........................................57
Czakry i przyporz dkowane im zawody ............................................................60
5.
Twórczo
i duchowo
........................................................................ 63
Wy sze ja cz owieka ...........................................................................................64
Kontakt z wy szym ja .........................................................................................65
Tworzenie i rozwój wiadomo ci .......................................................................66
Rado z tworzenia .............................................................................................68
Kreatywny wp yw twórczo ci innych ................................................................68
Medytacja i kreatywno ....................................................................................69
Efekty praktyki medytacji ..................................................................................69
Jak „z apa ” twórcze pomys y? ..........................................................................70
Bez ogranicze krytyka .......................................................................................71
Ego i tworzenie ...................................................................................................74
S abe i silne ego ..................................................................................................75
Ego i persona ......................................................................................................77
Odpowiedzialno ...............................................................................................78
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
5
6.
Jakie jest Twoje powo anie? ................................................................ 81
Skrzynia ze skarbami ..........................................................................................81
Podró w g b siebie ...........................................................................................82
Przekonania na temat pracy ...............................................................................83
Praca i pieni dze .................................................................................................84
Afirmacje dotycz ce finansów ............................................................................85
Szukaj c powo ania .............................................................................................87
Podsumowanie ....................................................................................................89
Inspirowanie innych ...........................................................................................90
Praca z serca ........................................................................................................91
II.
Poznaj lepiej samego siebie
7.
Twoje inteligencje ................................................................................ 97
Inteligencje wielorakie .......................................................................................97
Inne inteligencje ...............................................................................................103
Inteligencje i ró ne zawody .............................................................................105
8.
Jung i typy osobowo ci ....................................................................... 109
1. Kim jest introwertyk? ...................................................................................110
2. Kim jest ekstrawertyk? .................................................................................111
Kierunek energii w pracy twórczej ..................................................................112
Cztery funkcje psychiczne ...............................................................................113
Percepcja ...........................................................................................................113
Intuicja ..............................................................................................................114
My lenie ............................................................................................................115
Uczucia ..............................................................................................................116
9.
Wewn trzne dziecko — ród o kreatywno ci w nas ...................... 119
Kreatywno i wiat zakazów ...........................................................................120
Niewinny aspekt Ciebie ...................................................................................121
wiat pasji, rado ci i kreatywno ci ...................................................................122
10. Wewn trzny krytyk — kto , kto podcina nam skrzyd a ................ 125
Rozmowa z krytykiem ......................................................................................125
Pasje zamkni te w skrzyni ................................................................................130
Definicja twórcy wed ug krytyka .....................................................................131
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin