7_zaginionych_tajemnic_sukcesu_7losts.pdf

(268 KB) Pobierz
IDŹ DO:
�½
Spis treści
�½
Przykładowy rozdział
7 ZAGINIONYCH
TAJEMNIC SUKCESU
Autor: Joe Vitale
Tłumaczenie: Marta Czub
ISBN: 978-83-246-1968-9
Tytuł oryginału:
The Seven Lost Secrets of Success:
Million Dollar Ideas of Bruce Barton, America’s
Forgotten Genius
Stron: 220
KATALOG KSIĄŻEK:
�½
Katalog online
�½
Zamów drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
�½
Zamów informacje
o nowościach
�½
Zamów cennik
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
• inspirująca opowieœć o życiu zagubionego w historii geniusza
• doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
• siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim
Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy...
nie mogę odeprzeć myœli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
CZYTELNIA:
�½
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się
statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce — jako odnoszący niezwykłe
sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne
z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych
w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą
wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach
wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiœ zazdroœnik
napisał: „Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton
mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się œmieje, Barton się krzywi.
Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton”. W epoce informacji, przeładowanej nowymi
pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi
książkami, nowymi wiadomoœciami, nie jesteœmy żadną miarą w stanie zapamiętać
wiadomoœci z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez
pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteœmy
zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają
te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeœli można ich uniknąć,
sięgając do krynicy geniuszu Bruce’a Bartona — proroka reklamy.
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
S
PIS TREŚCI
O Brusie Bartonie
Przedmowa
Podziękowania
Niezwykły wstęp autora
J
AK ODKRYŁEM ZAGINIONE SEKRETY
D
LACZEGO MUSISZ SIĘ REKLAMOWAĆ BEZ WZGLĘDU NA TO
,
CZYM SIĘ ZAJMUJESZ
11
13
17
21
25
37
KTÓREJ NIKT NIE ZNA
ŻEBY ICH PRZEKONAĆ
S
EKRET
1: P
OKAŻ FIRMĘ
,
45
59
69
83
89
103
115
S
EKRET
2: W
YKORZYSTAJ BOGA
,
S
EKRET
3: M
ÓW ZA POMOCĄ PRZYPOWIEŚCI
S
EKRET
4: R
ZUĆ IM WYZWANIE
,
S
EKRET
5: B
RAKUJĄCY ELEMENT
S
EKRET
6: D
AJ SIEBIE
S
EKRET
7: N
AOSTRZ NÓŻ
BY PIĘLI SIĘ W GÓRĘ
10
7 zaginionych tajemnic sukcesu
N
ATYCHMIASTOWY WGLĄD
W SIEDEM ZAGINIONYCH SEKRETÓW
125
R
APORT SPECJALNY
:
A
NALIZA STUPROCENTOWO SKUTECZNEGO LISTU
B
RUCE
A
B
ARTONA
D
ODATEK
:
P
IERWSZY DUCHOWY SPEC OD MARKETINGU NA ŚWIECIE
Ź
RÓDŁA
S
EKRETY DRUGIEGO
„B”
Z
BBDO:
COPYWRITER
,
KTÓREGO NIKT NIE ZNA
H
ISTORIA DRUGIEGO
„B”
Z AGENCJI REKLAMOWEJ
BBDO
(B
ATTEN
, B
ARTON
, D
URSTINE
& O
SBORN
)
S
ZEŚĆ NIEZMIENNYCH PRAW REKLAMY
R
EKLAMY
,
KTÓRYCH NIKT NIE ZNA
129
159
173
181
185
191
199
207
209
211
Zalecana lektura
Bibliografia
O doktorze Joe Vitale
Sekret 1
P
OKAŻ FIRMĘ
,
KTÓREJ NIKT NIE ZNA
„Na dłuższą metę nikt nie jest w stanie odnieść sukcesu
większego niż ten, w który sam wierzy”.
Bruce Barton, 1921
Sekret 1: Pokaż firmę, której nikt nie zna
47
PAŃSTWO ZE STALI
Bruce Barton kopał głęboko, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób
biznes zaspokaja ogólnoświatowe potrzeby lub przyczynia się do
rozwoju kraju.
Kiedy wraz z Royem Durstinem załapał się w 1935 roku do pra-
cy dla United States Steel Corporation, pomógł stworzyć reklamę,
która przeszła do historii. Powiedział, że Andrew Carnegie „przybył
do kraju drewnianych miast… a opuścił państwo ze stali”.
Tego typu strategia oznaczała całkowitą zmianę perspektywy.
Ludzie nie kupowali już produktu zwanego stalą, brali udział w misji
polegającej na poprawie standardu życia w swoim kraju.
W jaki sposób Twoja firma służy życiu? Jaki jest Twój wkład
w poprawę życia?
Musisz sięgnąć wzrokiem poza to, co oczywiste. Być może masz
budkę z hamburgerami. Ale czy jedynie sprzedajesz hamburgery?
Czy nie robisz czegoś więcej — może utrzymujesz ludzi przy życiu
i w zdrowiu, żeby mogli czerpać radość ze swojej egzystencji i by
byli szczęśliwi?
Zgłoś jeśli naruszono regulamin