Efekt_tygrysa_pusc_swoja_osobista_marke_w_ruch_e_0n3e.pdf

(1180 KB) Pobierz
efekt
tygrysa
Kup książkę
maciej dutko
efekt
tygrysa
- puść swoją osobistą
markę w ruch!
Kup książkę
Celem tej publikacji jest wprowadzenie Czytelnika w temat
budowania marki własnej. Książka adresowana jest do
osób, które chcą zainwestować odrobinę czasu i wysiłku
w stworzenie wartościowego wizerunku własnego. A dziś,
w XXI wieku, jest ku temu naprawdę wiele możliwości.
Wszystkim im nadaje się coraz modniejsze w ostatnich la-
tach miano
personal brandingu.
Publikacja ta powstała dość spontanicznie. To efekt
„uboczny” zaproszenia na wykład gościnny, jakie otrzyma-
łem od Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zało-
żeniem było, że opowiem młodym naukowcom – głównie
doktorantom i doktorom – o możliwościach niestandardo-
wego i niebanalnego wypromowania się w swojej branży
i na rynku. W trakcie czynienia notatek do wykładu okazało
się, że – zamiast kilkustronicowego skryptu – powstał stukil-
kudziesięciostronicowy poradnik z tej tematyki. I oto jest.
fot.: str. 11, 55 – Fotolia.com, str. 96-101 – Pinterest.com
Wydawca: AkademiaInternetu.pl (Grupa Dutkon.pl Ltd)
Unit 4E Enterprise Court, Farfield Park
Rotherham, England S63 5DB
Company No.: 08664043
Wydanie I (wersja poprawiona)
ISBN: 978-83-64845-00-0
Copyright
©
Maciej Dutko & AkademiaInternetu.pl 2014
Korekta i skład: Korekto.pl (Grupa Dutkon.pl Ltd)
Projekt okładki: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
Kup książkę
Spis treści
Dwie wiadomości, czyli tytułem wstępu ................................. 9
Dzieckiem w kolebce kto łeb urwał Hydrze...
..................... 13
Garść sprawdzonych „jaków” ................................................. 17
Konferencje – wypał czy nie? ...............................................17
Publikuj i zapisuj się w branży! ................................................20
„Kup pan magisterkę!” ...........................................................22
Własna książka za 5 zł? Czemu nie! .....................................27
A może e-book na początek? ..............................................44
Tutoriale tematyczne ...............................................................49
Być w mediach, czyli parcie na szkło ..................................50
Od dźwigni do kostek domina ..............................................51
Personal branding to też branding.......................................57
Barwy firmowe ......................................................................57
Logo/logotyp .......................................................................60
Czcionka ...............................................................................62
Inne budulce brandingu ....................................................67
5
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin