Autentycznosc_przyciaga_Jak_budowac_swoja_marke_na_prawdziwym_i_porywajacym_przekazie_autent.pdf

(3531 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autorka oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich
wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autorka oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Korekta językowa: M.T. Media
Projekt okładki: Ewa Skrzypiec
Fotografia autorki na okładce: Sylwia „Nikko” Biernacka
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/autent
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-0662-2
Copyright © Anna Piwowarska 2015
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Wst p .......................................................................................................... 9
Rozdzia 1. Autentyczno
Autentyczno
Autentyczno
w Biznesie ......................................................13
jako trend kulturowy ........................................................... 13
mo e si sta nowym j zykiem biznesu ............................. 15
Dlaczego warto budowa swoj mark w sposób autentyczny? ............... 16
Kto to jest idealny klient? ........................................................................... 17
Dlaczego ta ksi ka nie jest dla wszystkich? .............................................. 18
Dla kogo jest ta ksi ka? ............................................................................. 19
W czym mo e ci pomóc ten poradnik? ....................................................... 20
Dopiero zaczynasz i czujesz, e to co dla ciebie .....................................20
Masz ju firm , stron , blog, ale chcesz co zmieni ...............................20
A co, je li nie lubisz pisa ? .......................................................................20
A je li nie kochasz swojej pracy? ..............................................................21
Je li ten temat jest ci bliski zawodowo .....................................................21
Dlaczego autentyczno
przyci ga? ............................................................ 22
Mentor przy kawie ....................................................................................... 23
Rozdzia 2. Jak budowa swoj mark na autentycznym przekazie? .....25
Marka w podej ciu klasycznym a idea autentyczno ci .............................. 26
Elementy tradycyjnej strategii marketingowej w nieco innym wydaniu .... 27
Jak korzysta z informacji zawartych w tym rozdziale? ............................27
Autentyczna marka osobista ....................................................................... 28
Co to znaczy by swoj mark ? ................................................................28
Autentyczny personal branding ................................................................29
3
Kup książkę
Poleć książkę
Czy atwo jest by swoj mark ? .............................................................. 30
Jak autentyczno pomaga w budowaniu swojej marki osobistej? ........ 31
Czy marka osobista jest dla ciebie? ......................................................... 32
Poznaj siebie ............................................................................................. 32
Poznaj swoje mo liwo ci .......................................................................... 32
Poznaj te swoje ograniczenia .................................................................. 33
Szukaj w asnej drogi do poznania siebie ................................................. 34
Autentyczno pomaga ............................................................................ 35
Znajomo siebie te pomaga .................................................................. 36
Marka autentyczna to marka unikalna .................................................... 36
Autentyczna marka osobista zmienia si razem z tob ........................... 37
Ufaj swojej intuicji, prosz ! ...................................................................... 37
Jak budowa autentyczn mark osobist ? ............................................. 38
Autentyczna marka firmowa ....................................................................... 39
Twoja marka firmowa mo e mówi autentycznym g osem .................... 39
Jak budowa autentyczn mark firmow ? ............................................. 40
Chcesz budowa autentyczn mark — mów prawd ! ........................... 41
Jak komunikowa swoj mark firmow w sposób autentyczny? ........... 42
Kto mo e stworzy autentyczn komunikacj twojej marki firmowej? ... 43
Twój idealny klient ....................................................................................... 43
Dlaczego twoi idealni klienci wybieraj ciebie? ...................................... 44
Jak rozpozna swoich idealnych klientów? .............................................. 44
Jak sta si dla klientów „oczywistym wyborem”? ................................... 45
Jak dociera do swoich idealnych klientów? ........................................... 45
Jak okre la grupy swoich potencjalnych odbiorców? ............................ 46
Czym s persony w marketingu? .............................................................. 48
Persona czy prawdziwy klient? ................................................................. 49
Czy persony mog ci pomóc? ................................................................... 50
Postaw si w miejscu swojego klienta ..................................................... 53
Konkurencja i wspó praca ........................................................................... 54
Jak radzi sobie z konkurencj ? ............................................................... 54
Jak znale swoj nisz ? ........................................................................... 54
Jak da si pozna w a ciwym osobom? .................................................. 56
Na czym budowa swoj konkurencyjn przewag ? .............................. 57
Kto jest, a kto nie jest twoj konkurencj ? .............................................. 57
Jak szuka wspó pracy zamiast konkurencji? .............................................. 59
Na zielonym fotelu ...................................................................................... 62
4
Autentyczno
przyci ga
Kup książkę
Poleć książkę
Rozdzia 3. Jak budowanie marki na autentycznym przekazie
mo e zmieni twoj firm i twoje ycie ................................67
W czym autentyczno pomaga mi na co dzie ? ....................................... 68
Autentyczno pomaga nawi za inny rodzaj kontaktu z klientami .......69
Autentyczno pomaga budowa zaufanie ..............................................71
Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo e pomóc
tobie i twojej firmie? ................................................................................ 72
Autentyczno wyró nia ciebie i twoje us ugi ..........................................72
Autentyczno pozwala ci zawsze by sob .............................................73
Autentyczno pozwala dociera do w a ciwych odbiorców ...................75
Autentyczno przybli a ci do klientów ..................................................75
Autentyczno zwi ksza twoj moc przyci gania ....................................76
Jak budowanie marki na autentycznym przekazie mo e pomóc
twoim klientom? ....................................................................................... 78
Autentyczno u atwia wybór ...................................................................78
Cytryny, limonki i zapach podró y .............................................................. 80
Rozdzia 4. Jak pisa w sposób porywaj cy ............................................83
Pisz prosto i zwi le ..................................................................................... 84
Jak tworzy proste i zwi z e teksty? ..........................................................85
Pisz krótko i dynamicznie ..........................................................................86
Wyja niaj to, co niezrozumia e i trudne ...................................................86
Pisz tak, jak mówisz ...................................................................................87
Alternatywa dla pisania ............................................................................87
Pokazuj zamiast opisywa ........................................................................... 90
Wy wietlaj obrazki w g owie czytelnika ...................................................90
Dlaczego lepiej pokazywa ni opisywa ? ...............................................91
Anga uj zmys y ............................................................................................ 92
Unikaj wy wiechtanych zwrotów ................................................................ 94
O tym, jak niektóre zdania wy czaj mózg .............................................96
Co si stanie, gdy zrezygnujesz z wy wiechtanych zwrotów? ..................96
Jak unika zu ytych zda ? ........................................................................97
Nie wzbudzaj w tpliwo ci ........................................................................... 98
Nie kieruj uwagi tam, gdzie nie jest potrzebna .......................................98
Pokazuj korzy ci ......................................................................................... 100
U ywaj call to action ................................................................................. 103
Jak dzia a wezwanie do dzia ania? .........................................................104
Powiedz odbiorcy, co ma zrobi .............................................................104
Spis tre ci
5
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin