Rzeczywistosc_wirtualna_VR_dla_kazdego_Aframe_i_HTML_5_e_0wrt.pdf

(858 KB) Pobierz
WERSJA DEMONSTRACYJNA
Wydawnictwo Psychoskok
Konin 2018
Kup książkę
Krzysztof Wołk
„Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5”
Copyright © by Krzysztof Wołk, 2018
Copyright © by Wydawnictwo Psychoskok Sp. z o.o. 2018
Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część niniejszej publikacji
nie
może być reprodukowana, powielana i udostępniana w
jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody wydawcy.
Projekt okładki: Krzysztof Wołk
Korekta: Bogusław Jusiak
Skład epub, mobi i pdf: Kamil Skitek
Krzysztof Wołk - www.wolk.pl
ISBN: 978-83-8119-295-8
Wydawnictwo Psychoskok Sp. z o.o.
ul. Spółdzielców 3, pok. 325, 62-510 Konin
tel. (63) 242 02 02, kom. 695-943-706
http://www.psychoskok.pl/
http://wydawnictwo.psychoskok.pl/
e-mail:wydawnictwo@psychoskok.pl
Kup książkę
Spis treści
Wstęp
1. Struktura HTML
1.1. Definiowanie struktury strony
1.2. Stworzenie podstawowej struktury strony
1.3. Podstawowe elementy blokowe
1.4. Podstawowe elementy liniowe
2. Znaczniki semantyczne
2.1. Wstęp do znaczników HTML 5
Metadata kontent
Sectioning kontent
Heading kontent
Phrasing kontent
Embedded kontent
Interactive kontent
2.2. Elementy tworzące sekcje
2.3. Elementy nietworzące sekcji
2.4. HTML 5 outline
3. Cięcie techniczne – wstęp do CSS
a. Cięcie techniczne
Zadanie
b. Tworzenie dokumentu CSS
Zadanie
Kup książkę
Zadanie
Zadanie
Zadanie
4. Elementy blokowe i opływanie
4.1. Elementy blokowe
Zadanie
4.2. Opływanie
Zadanie: Pozycjonowanie elementów w nagłówku
Zadanie: Opływanie pozostałych elementów
5. Nowe selektory i pozycjonowanie CSS
Zadanie: Stylowanie menu
Zadanie: Stylowanie aside
Zadanie: Stylowanie boksu ustawień
Zadanie: Stylowanie nowości
Zadanie: Boksy reklamowe
Zadanie: Stopka
Zadanie dodatkowe
6. Responsywny układ elementów HTML
7. Strona internetowa portfolio z formularzem kontaktowym.
8. HTML5 Pokaz Slajdów/Galeria WWW
9. Wprowadzenie do Aframe
10. Czym jest aframe
11. Rozbudowywanie HTML 5 o aframe
11.1. Panorama w wirtualnej rzeczywistości
11.2. Co udało nam się tu zrobić dzięki Aframe
12. Jak zbudować swoją pierwszą scenę w VR
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin