Laptopowy_Milioner_Jak_zerwac_z_praca_na_etacie_i_zaczac_zarabiac_w_sieci_lapmil.pdf

(540 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: The Laptop Millionaire:
How Anyone Can Escape the 9 to 5 and Make Money Online
Tłumaczenie: Marta Najman
Projekt okładki: ULABUKA
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock Images LLC.
ISBN: 978-83-283-1810-6
Copyright © 2012 by Mark Anastasi. All rights reserved.
Published by John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.
All Rights Reserved. This translation published under license with the original publisher
John Wiley & Sons, Inc.
Translation copyright © 2016 by Helion S.A.
No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted in
any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, scanning, or
otherwise without either the prior written permission of the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/lapmil
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
O autorze
Podzi kowania
Wprowadzenie
1.
E-booki
2.
Tworzenie list i marketing e-mailowy
3.
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
4.
YouTube
5.
Facebook
6.
Twitter
7.
Fiverr
8.
Podwykonawcy
9.
Marketing dla lokalnych biznesów
10.
Strony cz onkowskie
11.
Webinaria
12.
Reklamy w internecie
Przemy lenia na zako czenie
7
8
9
35
71
99
117
135
159
183
197
219
249
269
303
325
Kup książkę
Poleć książkę
6
Laptopowy Milioner
Kup książkę
Poleć książkę
4
W
YouTube
2008 roku sposób korzystania z internetu zacz si zmienia .
Strony spo eczno ciowe, takie jak YouTube, Facebook i Twitter,
zacz y cieszy si coraz wi ksz popularno ci , ros a te liczba ludzi
sp dzaj cych czas wolny od codziennych zaj na interakcjach prowa-
dzonych w mediach spo eczno ciowych.
Serwis YouTube.com zosta uruchomiony 14 lutego 2005 roku,
a w 2012 roku sta si trzeci najcz ciej odwiedzan stron na wiecie
(po Facebooku i Google’u), z ponad 800 milionami unikalnych u yt-
kowników miesi cznie. Przeci tny Amerykanin ogl da na YouTubie
150 filmów ka dego miesi ca. W listopadzie 2006 roku Google zap aci
osza amiaj c sum 1,65 miliarda dolarów za przej cie tej witryny.
Sprytni przedsi biorcy szybko zorientowali si , jak du y potencja ma
ta strona, i zacz li wykorzystywa YouTube, by zdoby za jego pomoc
darmowy ruch dla swoich witryn i zarabia pieni dze w internecie.
Po raz pierwszy o tej rewolucji filmików internetowych us ysza em
od m odego gitarzysty o imieniu Ben, który by obecny na moim semi-
narium w Bristolu. W tamtym czasie udziela on lekcji gry na gitarze,
a gdy podzieli em si swoj histori o sprzedawaniu e-booków poprzez
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin