Revs Obroty silnika Coolant Temperatura czynnika chłodzšcego silnik FanSpeed Prędkoć obrotowa wentylatora chłodnicy Battery Napięcie akumulatora FuelTemp Temperatura paliwa Speed Prędkoć samochodu Gear Bieżšcy bieg AccelPedalPos Pozycja pedału przyspieszenia mierzona przez sensor AirCPress Cinienie w układzie klimatyzacji AtmosphPress Cinienie atmosferyczne mierzone przez ECU AirManifold Temperatura powietrza dolotowego na wejciu do kolektora dolotowego AirFlowSensor - Temperatura powietrza dolotowego mierzona w przepływomierzu(??air flow sensor??) TurboInstr Zadana wartoć cinienia doładowania osišgana w kolektorze dolotowym. Wartoć zależy od prędkoci silnika, obcišżenia silnika, cinienia atmosferycznego i temperatury czynnika chłodzšcego silnik. TurboPress Zmierzone cinienie doładowania. Wartoć musi być bardzo blisko do wartoci zadanej TurboInstr podczas jazdy ze stałš prędkociš. AirFlowInstr Zadana wartoć przepływu powietrza w mg/impuls AirFlow Zmierzona wartoć przepływu powietrza w mg/impuls TurboGeomInstr Zadana wartoć położenia łopatek zmiennej geometrii turbiny TurboVarGeom Odczytana wartoć położenia łopatek zmiennej geometrii turbiny AirMixerInstr Zadana wartoć mieszalnika powietrza AirMixer Odczytana wartoć mieszalnika powietrza EGRposInstr Zadana wartoć dla pozycji zaworu EGR EGRpos Odczytana wartoć dla pozycji zaworu EGR EGRbypassInstr Zadana wartoć bypassu zaworu EGR (??) EGRbypassPos Zmierzona wartoć bypassu zaworu EGR FuelPressInstr Zadana wartoć cinienia paliwa na listwie CR FuelPress Zmierzona wartoć cinienia paliwa. Wartoć musi być bardzo blisko do wartoci zadanej O2Mixture (??) mieszanka obliczona przez sensor powietrza (??oxygen sensor) O2heating Wartoć podgrzewania z sensora powietrza (??oxygen sensor) FuelFlowReg Wartoć otwarcia elektrozaworu regulacji cinienia paliwa na listwie CR InjFlow Przepływ paliwa przez obwód CR TurboOCR Wartoć otwarcia elektrozaworu regulacji cinienia powietrza. Przy biegu jałowym wartoć otwarcia jest zawsze maksymalna i czeka na poczštek przyspieszania auta. FAPpressure Różnica cinień pomiędzy dolotem do FAP a wylotem spalin z FAP. Wartoć ta jest odzwierciedleniem poziomu zanieczyszczenia filtra FAP FAPtemp Temperatura spalin w FAP FAPsoot Iloć sadzy nagromadzona w filtrze FAP FAPcinder Stopień zanieczyszczenia filtra FAP sadzš, która nie może zostać wypalona w procesie regeneracji filtra FAP FAPdeposits Wartoć całkowita w gramach dodatku (CER??) zgromadzona w FAP LastRegen Dystans przebyty od ostatniej regeneracji filtra FAP Avg1Oregon redni dystans z ostatnich 10 regeneracji filtra FAP FAPlifeLeft Obliczony dystans do przejechania prze wymianš filtra FAP FAPlife Dystans przebyty od wymiany filtra FAP FAPAdditiveRemain Iloć dodatku pozostała w zbiorniku dodatku FAP. Wartoć obliczona przez ECU FAPAdditiveVol Pojemnoć zbiornika dodatku FAP Inj1Time Czas wtrysku w milisekundach na pierwszym cylindrze Inj2Time Czas wtrysku w milisekundach na drugim cylindrze Inj3Time Czas wtrysku w milisekundach na trzecim cylindrze Inj4Time Czas wtrysku w milisekundach na czwartym cylindrze CL Wskanik wcinięcia sprzęgła BR Wskanik wcinięcia hamulca INJ Wskanik aktywnej strategii korekcji wtryskiwaczy REGEN Wskanik rozpoczęcia procesu regeneracji filtra FAP EQUIP Wskanik aktywowania załšczenia odbiorników elektrycznych w celu podwyższenia temperatury spalin podczas regeneracji filtra FAP
maniekg7