Shusterman Neal_Zniwa smierci_01_Kosiarze.rtf

(34651 KB) Pobierz
Shusterman Neal_Zniwa smierci_01_Kosiarze



Spis treści:

 

 

CZĘŚĆ I. TOGA I PIERŚCIEŃ

1. Bez zaćmienia słca

2. 0,303%

3. Moc przeznaczenia

4. Pozwolenie na zabijanie dla praktykanta

5. Ale ja mam dopiero dziewięćdziesiąt sześć lat

 

CZĘŚĆ II. NAJWYŻSZE PRAWO

6. Hurma kosiarzy

7. Sztuka zabijania

8. Kwestia wyboru

9. Esme

10. Zakazane odpowiedzi

11. Brak dyskrecji

12. Brak miejsca na przeciętność

13. Wiosenne Konklawe

14. Niewielkie obostrzenie

15. Przestrzeń pomiędzy

16. Basenowy

17. Siódme przykazanie

 

CZĘŚĆ III. STARA GWARDIA I NOWY PORZĄDEK

18. Falling Water

19. Straszny występek

20. Gość honorowy

21. Naznaczony

22. Symbol kamertonu

23. Wirtualna królicza nora

24. Wstyd dla tego, kim i czym jesteśmy

25. Pełnomocnik śmierci

26. Niepodobny do innych

27. Żniwne Konklawe

28. Wodór spalany w sercu ca

29. Nazywano to więzieniem

 

CZĘŚĆ IV. MIDMERYKAŃSKI ZBIEG

30. Rozmowa ze zmarłym

31. Pasmo bezlitosnej głupoty

32. Utrudzony pielgrzym

33. Zarówno posłaniec, jak i wiadomość

34. Druga najbardziej bolesna rzecz, jaką przyjdzie ci zrobić

35. Unicestwienie jest naszym znakiem rozpoznawczym

36. Trzynaste zabójstwo

 

CZĘŚĆ V. KOSODOM

37. Potrząsając drzewem

38. Ostateczny sprawdzian

39. Zimowe Konklawe

40. Zaprzysiężenie

 

Podziękowania


Oldze (Ludovice) dtvedt

fance i przyjaciółce


CZĘŚĆ I

TOGA I PIERŚCIEŃ

 

 

Zgodnie z prawem musimy prowadzić rejestr niewinnych osób, które zabijamy.

Jednakże dla mnie wszyscy niewinni. Nawet jeśli coś zrobili. Każdy ma co nieco na sumieniu, ale bez względu na to, jak bardzo okrutne okazuje się życie, w człowieku nadal tkwi wnież dziecięca niewinność. Ludzkość jest niewinna. Ludzkość jest winna. Oba te stwierdzenia bez tpienia prawdziwe.

Prawo nakazuje nam prowadzić dziennik.

Zaczynamy pierwszego dnia praktyk, jednak oficjalnie nie nazywamy swojej pracy zabijaniem. Termin ten nie jest społecznie i moralnie akceptowalny. Od zawsze były to zbiory. Nazwa ta odwołuje się do czasów starożytnych, gdy biedni szli za żniwiarzami, zbierając pozostawione przez nieuwagę łodygi zboża. Była to najwcześniejsza znana forma dobroczynności. Praca kosiarzy polega na tym samym. Każdemu dziecku, na tyle dużemu, by mogło zrozumieć, umaczy się, jak istotna jest ich rola w społeczeństwie. We współczesnym świecie nasza praca zbliżona jest do więconej misji.

Może nie dlatego prawo nakazuje nam prowadzenie rejestru, publicznie dostępnego dziennika świadectwa dla tych, ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin