Fajerbol - Zalążki Przygód.pdf

(87 KB) Pobierz
ZALĄŻKI PRZYGÓD
Miejsce w grze
Gracze mogą wspólnie zdecydować o zastąpieniu wylosowanej
misji jednym z przedstawionych tutaj zalążków.
Struktura przygód
Każdy zalążek składa się z krótkiego opisu nietypowej sytuacji,
w której znajdują się bohaterowie oraz tabeli pozwalającej na wy-
losowanie dodatkowych szczegółów. Dalszy rozwój akcji zależy
jednak wyłącznie od pomysłów uczestników gry.
Pobożna niewiasta
Kobieta szuka rozwiązania swojego problemu w modlitwach do
Nieuchronnego. W końcu, jak jej się zdaje, Nestor Czasu przemó-
wił:
Wyjdziesz z domu, będziesz kluczyć zaułkami miasta i ten,
który skrzyżuje drogę z twoją, pomoże ci.
Na losowo wybranego bohatera wpada niewiasta wychodząca
z zaułka. Łapie go za rękę i szepce mu do ucha:
Pomóż mi, zosta-
łeś mi przeznaczony.
Wynik
1
Kim jest niewiasta
Samotną matką
Jak wygląda
Nieatrakcyjna kobieta
z nadwagą
Wysoka i szczupła
blondynka
Wysportowana i niewysoka
Piegowata, z długimi do
pasa, rudymi włosami
Krótkowłosa kobieta
o ciemnej karnacji
Piękna szatynka
o niebieskich oczach
Jaki ma problem
Jest śmiertelnie chora
Zgubiła ważną rodzinną
pamiątkę
Została przeklęta
Jest żądna niebezpiecznych
przygód
Jest prześladowana przez
porzuconego kochanka
Jest nieszczęśliwie
zakochana
2
3
4
Żoną kowala
Córką oberżysty
Siostrą szlachcica
5
Służką u króla
6
Księżniczką
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe Jarosław Yarin Bomba
Rytuał przywrócenia
Z zaułku na bohaterów wybiega kilku zbirów. Są przerażeni
i krzyczą:
Uciekajta, tam się dzieją złe rzeczy!
Patrząc w głąb
uliczki można zauważyć leżące ciało, z którego emanuje magicz-
na poświata.
Krastus, znany w całym mieście potężny mag w sile wieku, od-
prawił znaleziony w starożytnej księdze rytuał, pozwalający na
przeniesienie duszy do innego ciała, kiedy stare zacznie obumie-
rać. Nowe ciało przygotował wcześniej i umiejscowił dokładnie
w miejscu opisanym przez wolumin, czyli we wspomnianym za-
ułku zaułku. Obrządek właśnie dobiegł końca i Krastus, w cał-
kiem nowym ciele, odzyskuje przytomność.
Wynik
1
2
Czyje jest ciało
Syna młynarza
Kowala
Kolor poświaty
Czarno-biała
Czerwona
Siedziba maga
Wieża maga
Kanały
Strych
opuszczonego
domu
Katakumby za
miastem
Wynajęty pokój
w tawernie
Krastus w nowym
ciele
Postradał zmysły
Stał się
potężniejszy
3
Zbiega z więzienia
Zielona
Ma umysł 5-latka
4
Samotnego rybaka
Fioletowa
Nie pamięta kim
jest
Chce unicestwić
wszystkich
w mieście
Nie podoba mu się
w tym ciele i chce
je zmienić
5
Farmera, ojca
rodziny
Niebieska
6
Szlachcica
Wielokolorowa
Lokum na posesji
szlachcica
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe Jarosław Yarin Bomba
Zgłoś jeśli naruszono regulamin