IT_Product_Manager_Pierwsze_kroki_itpmpk.pdf
(
1329 KB
)
Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Helion SA dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Helion SA nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Małgorzata Kulik
Projekt okładki: Jan Paluch
Grafika na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.com
Helion SA
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
helion@helion.pl
WWW:
http://helion.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://helion.pl/user/opinie/itpmpk
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-6108-9
Copyright © Helion SA 2020
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
Wstęp ............................................................................... 5
1. Zajrzyjmy do króliczej nory ............................................ 9
2. Jak zacząć pracę jako product manager ...................... 43
3. Zacząłem pracę product managera
— co mam teraz robić? .................................................. 53
4. Cykl życiowy produktu ................................................. 77
5. Fazy budowania produktu ........................................... 83
6. Kolejny krok ................................................................... 99
7. Analiza rynku ...............................................................129
8. Eksperymenty ..............................................................145
9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności .............159
10. Analityka ......................................................................163
Zakończenie .................................................................175
Kup książkę
Poleć książkę
4
IT Product Manager. Pierwsze kroki
Kup książkę
Poleć książkę
4. Cykl życiowy
produktu
Każdy produkt przechodzi przez cztery fazy. To, co mniej oczywiste, to
tempo przechodzenia z jednej do drugiej i czas stabilizacji w ramach
fazy — te elementy są indywidualne dla każdego produktu. To, ile
zyskasz/stracisz na danym etapie, zależy od Ciebie. Codziennie bę-
dziesz bazować na nowych danych w zmiennym otoczeniu. Twój
produkt żyje, produkty Twoich konkurentów również. Rola product
managera to analiza, wyciąganie wniosków, dostosowywanie planu,
testowanie, eksperymentowanie na każdym z tych etapów.
Zrozumienie tego cyklu pozwoli Ci na prawidłowe określenie, na
jakim etapie znajdują się konkurencyjne produkty. Mając taką infor-
mację, jesteś w stanie określić — oczywiście w przybliżeniu — na jakim
pułapie jest ich dochód, jak szybko rośnie, jaki mają miesięczny
wzrost. To kluczowe czynniki, które pozwolą Ci na lepsze dostoso-
wanie się do rynku i sprawniejszą walkę z rywalami.
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
Faficzek-10
Inne pliki z tego folderu:
AgileHints_twarde_aspekty_pracy_zwinnej_s_00hz.pdf
(3844 KB)
100_najlepszych_ksiazek_biznesowych_Poznaj_niezbedny_kanon_100biz.pdf
(435 KB)
10_procentowy_przedsiebiorca_Stworz_swoj_mikrobiznes_bez_rezygnacji_z_etatu_10proc.pdf
(688 KB)
15_tajemnic_zarzadzania_czasem_O_czym_wiedza_ludzie_sukcesu_15taza.pdf
(570 KB)
4DX_czyli_4_Dyscypliny_realizacji_4dxczy.pdf
(1495 KB)
Inne foldery tego chomika:
Bestsellery
Bezdroża
Biznes
Bizneswoman
C
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin