NIWELETA Z ROWAMI.pdf

(123 KB) Pobierz
Początek projektowanej drogi klasy G
km 0 + 000,00
Początek łuku kołowego
km 1 + 987.89
Początek łuku kołowego
km 1 +374.61
Przepust betonowy Ø 80
km 1 + 431.98
-0,75
-0,52
+0,11
+0,73
+1,27
Koniec łuku kołowego
km 1 + 489.41
Koniec łuku kołowego
km 2 + 047.70
+0,48
+1,38
+3,12
+2,65
+2,16
+1,52
+0,84 -0,02
-0,81
0
+0,87
+1,77
+0,58
+1,28
+1,25
+1,58
poziom
porównawczy 90.00
zagospodarowanie
terenu
106,75m
105,73m
105,11m
+1,25 +1,27
teren
niezagospodarowany
104,48m
103,77m
102,98m
102,50m
101,63m
101,77m
łąka
99,33m
teren
niezagospodarowany
99,78m
97,50m
łąka
96,25m
96,27m
97,83m
teren
niezagospodarowany
100,62m
101,40m
102,16m
102,87m
103,88m
104,59m
104,98m
105,44m
35
106,25m
rzędne
niwelety
pochylenia podłużne i
łuki pionowe
L = 1378,54m
i = 0.83 %
98,75m
97,50m
96,25m
107,50m
106,25m
105,00m
103,75m
102,50m
102,50m
102,50m
101,25m
100,00m
L = 114,80m
T = 57,50m
95,00m
95,00m
L = 494,55m
i = 0,43 %
96,25m
L = 59,81m
T = 30,00m
97,50m
98,75m
100,00m
L = 624,67m
i = 1,03 %
101,25m
102,50m
103,75m
71
105,00m
0
rzędne
terenu
proste i łuki
poziome
odlegości
kilometrarz
0
L = 127,89m
= 39° R = 400,00m L = 262,74m
T = 141,56m ł = 272,13m SW = 24,31m
L = 344,60m
= 39° R = 400,00m L = 245,76m
T = 141,56m ł = 272,13m SW = 24,31m
L = 1224,21m
= 18° R = 600,00m
L = 184,15m T = 94,98m
ł = 188,40m SW = 7,47m
27
27
87
66
64
80
88
88
54
76
51
35
61
32
32
59
77
13
16
30
38
89
11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
1
2
3
4
17
8
5
5
rów lewy
rów prawy
Politechnika Wrocławska
Wydział Budownica Lądowego i Wodnego
Zakład Dróg i Lotnisk
TYTUŁ:
Przekrój podłużny
SKALA
PRZEDMIOT:
Drogi i ulice - podstawy
1:500
WYKONAŁA:
Adrianna Wałęska
1:5000
PROWADZĄCY: dr inż Łukasz Skotnicki
Zgłoś jeśli naruszono regulamin