Aura Fate of the Ages poradnik do gry.pdf

(712 KB) Pobierz
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Aura: Fate of
the Ages
autor: Artur „Arxel” Justyński
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Producent Streko-Graphics Inc., Wydawca Dreamcatcher / The Adventure Comp., Wydawca PL CD Projekt.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Kup książkę
Aura: Fate of the Ages
– Poradnik
GRY-OnLine
Spis
treści
Wstęp_________________________________________________________ 3
Opis przejścia___________________________________________________ 4
Rozdział
Rozdział
Rozdział
Rozdział
I: Dolina Ademiki____________________________________________________
4
II: Dragast
________________________________________________________ 13
III: Na-Tiexu
______________________________________________________ 33
IV: Wyspa Jedności_________________________________________________
54
Dziennik ______________________________________________________ 55
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Kup książkę
Aura: Fate of the Ages
– Poradnik
GRY-OnLine
Wstęp
Witaj w poradniku do gry
Aura: Fate of the Ages
– przyjemnej przygodówki point & click
naładowanej elementami logicznymi. Poradnik zawiera kompletny opis fabuły oraz dokładne opisy
wszystkich zagadek, jakie napotkasz na swej drodze.
Przydatny w grze jest
Dziennik
(dostęp do niego masz w inwentarzu po prawej stronie, który to
otwierasz za pomocą prawego przycisku myszy), który zawiera pomocne wskazówki do zagadek,
jakie napotkasz w grze. Dla ułatwienia, na końcu poradnika znajdziesz wszystkie strony
Dziennika.
W pewnym momencie gry, jedna ze stron zostanie wpisana na wcześniejszej, niż
ostatnia, pozycji. W poradniku znajdziesz wersję końcową (po zebraniu wszystkich stron) i także do
nich odnoszą się konkretne przypisy w poradniku.
Wszystkie przedmioty, które będziesz musiał zabrać do inwentarza oznaczone są kolorem
zielonym,
natomiast tam, gdzie pojawią się na
niebiesko,
oznacza moment ich użycia. Kolorem
pomarańczowym
zaznaczone zostały wszystkie pozostałe rzeczy, z którymi będziesz musiał wdać
się w interakcję.
Artur „Arxel” Justyński
Strona: 3
Kup książkę
Aura: Fate of the Ages
– Poradnik
GRY-OnLine
Opis przejścia
R o z d z i a ł
I :
D o l i n a
A d e m i k i
Tuż po zakończeniu intra znajdziesz się przed drzwiami do chaty
Grifita
#1.
Wejdź do
środka.
Na
początku podejdź do podium po lewej, na księdze znajdziesz
list od Grifita
#2
o prośbie
przygotowania statku do podróży. Po jego odczytaniu, w
Dzienniku
znajdziesz pięć nowych
notatek.
Pozbieraj teraz wszystkie dostępne przedmioty w pomieszczeniu. Odwróć się i udaj w stronę
regału, na którym znajdziesz
Rozrusznik
#1.
Po drugiej stronie pokoju, na biurku
#2,
znajdziesz
pozostałe rzeczy. Ze
szkatułki
zabierz
Zielony, Czerwony
i
Niebieski klejnot, Generator
oraz
trzy Szablony.
Obok wagi leży
Termometr
oraz
Zapalniczka.
Strona: 4
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin