Medialne kody w wyobrazni i jezyku dziecka.pdf

(424 KB) Pobierz
Medialne kody
w wyobraźni i języku dziecka
Kup książkę
Medialne kody
w wyobraźni i języku dziecka
Emilii Bańczyk, Natalii Moćko
pod redakcją
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego 
Katowice 2018
Kup książkę
Redaktor serii: Językoznawstwo Polonistyczne
Bożena Witosz/Mirosława Siuciak
Recenzenci:
Józef Porayski‑Pomsta, Małgorzata Rocławska‑Daniluk
Kup książkę
Spis treści
Wstęp (Emilia
Bańczyk)
7
Część I
Oddziaływanie mediów na język i myślenie dzieci
Bernadeta Niesporek‑Szamburska: Ile
tekstomowy
w wypowiedziach pi‑
semnych gimnazjalistów?
Anna Podemska‑Kałuża: Blogi uczniowskie – manifest indywidualizmu
pokolenia multimediów
Edyta Manasterska‑Wiącek: Reklama „do szpiku kości” w wypowie‑
dziach dzieci
Anna Granat: Wpływ mediów na prototypowe myślenie i językowe
operowanie schematami przez dzieci w wieku przedszkolnym
13
37
57
70
Część II
Media a edukacja
Jaśmina Śmiech: Morał w filmie animowanym dla dzieci jako źródło wie‑
dzy o wartościach
Viktoriia Shadrina: О �½екоторых особе�½�½остях формирова�½ия иде�½‑
тич�½ости ребе�½ка в медиаобразова�½ии
89
110
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin