Testy_A_B_Od_klikniecia_do_klienta_testab.pdf

(672 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: A/B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
Projekt okładki: Jan Paluch
ISBN: 978-83-246-8811-1
Copyright © 2013 by Dan Siroker and Pete Koomen.
All rights reserved.
All Rights Reserved. This translation published under license with the original
publisher John Wiley & Sons, Inc.
All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval
system, or transmitted, in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying,
recording, scanning or otherwise without the prior permission of the publisher.
Translation copyright © 2014 by Helion S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi
bądź towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock Images LLC.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail: helion@helion.pl
WWW: http://helion.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://helion.pl/user/opinie/testab
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
Jak testy A/B dwukrotnie pomog y
w zdobyciu Bia ego Domu
Rozdział 1.
5
C
ZĘŚĆ
I
Rozdział 2.
Rozdział 3.
Rozdział 4.
Rozdział 5.
Rozdział 6.
C
O WYNIE
Co testowa
LI MY Z PONAD
200
TYSI CY TESTÓW
A/B
15
17
33
47
59
71
Mierz w maksimum globalne
Mniej znaczy wi cej: ograniczaj wybór
S owa: skoncentruj si na swoim CTA
Ucz si na pora kach
C
ZĘŚĆ
II
Rozdział 7.
Rozdział 8.
Rozdział 9.
Rozdział 10.
W
DRO
ENIE TESTÓW
A/B:
KROK PO KROKU
81
83
95
105
115
Wybierz rozwi zanie odpowiednie dla Twojej organizacji
Syndrom HiPPO i jak si z niego wyleczy
Zespó testerów A/B
Powtórzenia i powtórzenia
C
ZĘŚĆ
III
Rozdział 11.
Rozdział 12.
Rozdział 13.
Z
AAWANSOWANE PROBLEMY TESTOWANIA
A/B
Jak zepsu test A/B
Witryna to nie wszystko: testowanie A/B
w innych obszarach
Personalizacja
127
129
137
149
Kup książkę
Poleć książkę
4
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Zako czenie
Dodatek A. 60 testów A/B
Dodatek B. Wska niki i statystyki testowania A/B
Podzi kowania
Skorowidz
159
161
173
187
189
Kup książkę
Poleć książkę
ROZDZIAŁ
6
Ucz się na porażkach
Jak się cieszyć, że jednak A wygrało z B
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin