MARKETING URZĘDOWY.odt

(25 KB) Pobierz

                              NARKETING  „URZĘDOWO  / ADMINISTRACYJNY”                 Str. 1/3

 

@:Prywatni Konsumenci inkorporacyjnej ferty OD sądòwm urzęgęòw, ministerstw, itp.;   . . .A  „Ty”  POD domniemaniem zgody jako domniemany komsument w ICH sieci. ADMINISTRACYJNEJ „danymi osoby” do wiadczenia poprzez NICH i ICH  posłusznych „funkcjonariuszy”  „Tobie”  usług w ICH świecie  „autorytarnych ofert ” „Etycznego Multi-Lever-Marketingu”..

 

@:REGULACJE.CAP. - dla TEJ.Branży....

Via; https://www.asa.org.uk/type/capcode/code_rule/3.1.html?GENERALISED=9078D2859E1E38BC736CA8709F403385

 

                                                                  GENERALNIE

 

CAP 3.1

Informacje marketingowe nie mogą wprowadzać w błąd lub być prawdopodobne.

 

CAP 3.2

Oczywiste przesądy („puffery”) i twierdzenie, że przeciętny konsument, który widzi komunikację marketingową, raczej nie będzie rozumiał ich dosłownie, pod warunkiem, że nie wprowadzą w błąd.

 

CAP 3.3

Komunikaty marketingowe nie mogą wprowadzać konsumenta w błąd, pomijając istotne informacje. Nie mogą wprowadzać w błąd, ukrywając istotne informacje lub przedstawiając je w sposób niejasny, niezrozumiały, niejednoznaczny lub przedwczesny.

 

CAP 3.4.2

tożsamość (na przykład nazwa handlowa) i adres geograficzny sprzedawcy i każdego innego przedsiębiorcy, w imieniu którego marketer działa

 

CAP 3.5

Komunikaty marketingowe nie mogą wprowadzać w błąd, pomijając tożsamość sprzedawcy.

 

CAP 3.15

komunikaty marketingowe nie mogą wyraźnie stwierdzać, że praca reklamodawcy lub jego utrzymanie są zagrożone, jeśli konsument nie kupi reklamowanego produktu.

 

CAP 3.16

Żadna komunikacja marketingowa nie może promować piramidy promocyjnej. Systemy promocyjne piramid to takie, w których konsumenci płacą za możliwość otrzymania płatności wynikających głównie z wprowadzenia innych konsumentów do programu, a nie ze sprzedaży lub konsumpcji produktów.

 

CAP 3.17

Deklaracje cenowe nie mogą wprowadzać w błąd przez pominięcie, nadmierny nacisk lub zniekształcenie. Muszą odnosić się do produktu opisanego w komunikacji marketingowej.

 

CAP 3.18

Podane ceny muszą zawierać nieobowiązkowe podatki, cła, opłaty i należności, które dotyczą wszystkich lub większości nabywców. Jednakże ceny wyłączone z podatku VAT mogą być podane, jeśli wszyscy ci, do których roszczenie cenowe jest wyraźnie skierowane, nie płacą podatku VAT lub mogą odzyskać podatek VAT. Takim cenom wyłączonym z VAT musi towarzyszyć wyraźne oświadczenie o kwocie lub stawce należnego podatku VAT.

                                                                                                                                                 Str. 2/3

CAP 3.19

Jeżeli podatek, cło, opłata lub zapłata nie mogą być obliczone z góry, na przykład, ponieważ zależy to od okoliczności konsumenta, komunikat marketingowy musi jasno określać, że jest on wyłączony z ceny reklamowanej i określa, w jaki sposób jest obliczany.

 

CAP 3.20

Komunikaty marketingowe, w których stanowe ceny muszą również określać obowiązujące opłaty za dostawę, fracht lub pocztę, lub, jeśli nie można ich racjonalnie obliczyć z wyprzedzeniem, stwierdzać, że takie opłaty są płatne.

 

CAP 3.21

Jeśli cena jednego produktu zależy od innego, komunikaty marketingowe muszą jasno określać zakres zobowiązania konsumenta do uzyskania reklamowanej ceny.

 

CAP 3.22

Oświadczenia o cenach, takie jak „do” i „z”, nie mogą przesadzać z dostępnością lub ilością korzyści, które konsument może uzyskać.

 

CAP 3.23

Komunikaty marketingowe muszą jasno określać zakres zobowiązań, jakie konsument musi podjąć, aby skorzystać z „darmowej” oferty.

 

CAP 3.24

Komunikaty marketingowe nie mogą opisywać przedmiotów jako „bezpłatnych”, jeśli:

 

CAP 3.24.1

konsument musi zapłacić za opakowanie, opakowanie, obsługę lub opłaty administracyjne za „darmowy” produkt

 

CAP 3.24.2

koszt odpowiedzi, w tym cena produktu, który konsument musi kupić, aby skorzystać z oferty, został zwiększony, z wyjątkiem sytuacji, w których wzrost wynika z czynników niezwiązanych z kosztem promocji, lub

 

CAP 3.24.3

jakość produktu, który konsument musi kupić, została zmniejszona.

 

CAP i B CAP opublikowały wspólne wytyczne dotyczące korzystania z „darmowych” funkcji.

 

CAP 3.25

Marketerzy nie mogą opisywać elementu pakietu jako „bezpłatnego”, jeśli ten element jest zawarty w cenie pakietu, chyba że konsumenci prawdopodobnie uznają go za dodatkową korzyść, ponieważ został niedawno dodany do opakowania bez zwiększania jego ceny.

 

CAP 3.26

Marketerzy nie mogą używać terminu „bezpłatna wersja próbna” w celu opisania ofert lub ofert „satysfakcji lub zwrotu pieniędzy”, w przypadku których wymagany jest zakup bezzwrotny.

 

CAP 3.27

Marketerzy muszą dokonać rozsądnego oszacowania popytu na reklamowane produkty.

 

CAP 3.28

Komunikaty marketingowe, w których podaje się cenę za wyróżniony produkt, muszą zawierać

                                                                                                                                                 Str. 3/3

wszelkie uzasadnione powody, dla których sprzedawca musi uważać, że może nie być w stanie dostarczyć reklamowanego (lub równoważnego) produktu po reklamowanej cenie w rozsądnym terminie i w rozsądnych ilościach. W szczególności:

 

                                          @@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

@Contact us:

The Advertising Standards Authority Ltd. (trading as ASA), registered in England and Wales, Registered Number 0733214

 

The Advertising Standards Authority (Broadcast) Ltd. (trading as ASAB), registered in England and Wales, Registered Number 5130991

 

The Committee of Advertising Practice Ltd. (CAP), registered in England and Wales, Registered Number 8310744

The Broadcast Committee of Advertising Practice Ltd. (BCAP), registered in England and Wales, Registered Number 5126412

 

@:By: CLC-3.0 & FOIA & Law of Journalism Pro publico bono -

 

Website by  Pixl8

Via: https://www.asa.org.uk/type/capcode/code_rule/3.1.html_vhid=9078D2859E1E38BC736CA8709F403385

 

 

                                                                                                                                         

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin