instrukcja z karty programu HobbyKing Boat ESC.docx

(15 KB) Pobierz

Korzystanie z karty programu HobbyKing Boat ESC

autor: Larry Cottrill, ADCN - angielski angielski - wersja z grudnia 2016 r

Prawa autorskie 2016 Larry Cottrill

Karta programu HobbyKing Boat ESC jest tania, wygodna i

skuteczne narzędzie do ustawiania i zmiany parametrów biegu szerokiego

zakres używanych ESC HobbyKing Boat (elektronicznych kontrolerów prędkości)

z silnikami bezszczotkowymi w napędzie morskim R / C. Karta jest zoptymalizowana tylko

dla tych ESC łodzi; jako taki NIE powinien być używany z ESC samolotów,

w tym helikoptery. W tym piśmie następujące ESC są kompatybilne z

ta karta programu:

- HobbyKing 30A Boat ESC z 3A UBEC

- HobbyKing 50A Boat ESC z 4A UBEC

- HobbyKing 70A Boat ESC z 4A UBEC

- HobbyKing 90A Boat ESC z 4A SBEC

- HobbyKing 120A Boat ESC z 4A UBEC

 

 Układ panelu karty programu: (zdjęcie: HobbyKing.com)

 

 

SKRÓCONY PRZEWODNIK PO KARTIE PROGRAMU HOBBYKING BOAT ESC

1. Najpierw upewnij się, że główny akumulator LiPoly (lub inny) jest odłączony od

WYJŚCIE!

2. Odłącz małe 3-żyłowe złącze kabla ESC od odbiornika R / C.

3. W tylnej krawędzi karty programu znajdują się dwa 3-stykowe gniazda. Połączyć

3-żyłowe złącze ESC do gniazda, które ma TRZY symbole: - +

Pozostaw drugie gniazdo nieużywane. Upewnij się, że czarny drut jest podłączony pod spodem

symbol - i biały przewód pod symbolem (sygnał).

4. Teraz podłącz główną baterię do ESC. Po chwili dwa okna

na karcie programu zaświeci się cyframi - okno POZYCJA

powinien pokazywać 1. Karta programu jest teraz załadowana z obecnym statusem

wszystkie sześć programowalnych parametrów ESC.

Uwaga: w krokach od 5 do 9 zapoznaj się z listą wydrukowaną po prawej stronie

Karta programu - pokazuje opcje wartości dla każdego elementu (parametru). Gdyby

kiedykolwiek chcesz przywrócić WSZYSTKIE parametry z powrotem do domyślnego stanu fabrycznego (

Wartości wydrukowane na liście na pomarańczowo), wystarczy nacisnąć przycisk RESET.

5. Użyj przycisku POZYCJA, aby przewinąć w dół do parametru, który chcesz zmienić.

6. Teraz użyj przycisku WARTOŚĆ, aby przewinąć do ustawienia („Wartość”), którego chcesz użyć.

7. Powtórz kroki 5 i 6 dla każdego parametru, który chcesz zmienić.

8. W tym momencie możesz przejrzeć swoje ustawienia, przewijając wszystkie sześć

wielokrotne użycie przycisku POZYCJA.

9. Po spełnieniu wszystkich ustawień naciśnij przycisk OK. Spowoduje to wysłanie twojego

wybrane ustawienia do ESC i zablokuj je jako parametry bieżące. The

ESC odtworzy szybką 5-nutową skalę muzyczną, aby poinformować, że je otrzymała

i zablokował je. Pozostaną one na miejscu, dopóki nie zdecydujesz się ich przeprogramować.

10. Odłączyć główny akumulator od ESC.

11. Na koniec wyciągnij małe złącze z karty programu i podłącz je ponownie

twój odbiornik R / C. Uważaj, aby uzyskać prawidłową orientację - + .

12. Jesteś teraz gotowy, aby ponownie włączyć ESC i odbiornik i popłynąć łodzią

z nowymi ustawieniami parametrów.

 

 


LISTA PARAMETRÓW / USTAWIEŃ Ponieważ parametry i ich ustawienia są pokazane w formie listy / listy podrzędnej, plik Karta Programu odnosi się do parametrów jako Przedmioty, a ich ustawienia jako Wartości Oto ich lista, ale z kilkoma dodanymi komentarzami / rekomendacje przeze mnie:

Pozycja 1. Uruchomiony model

Wartość 1 - Naprzód z hamulcem [komentarz: NIE zalecane!]

Wartość 2 - Do przodu i do tyłu z hamulcem [Ustawienie fabryczne] *

Wartość 3 - Do przodu i do tyłu [brak hamowania silnikiem]

 


Punkt 2. Naprawiono akcelerator obszaru [komentarz: To tylko nazbyt wymyślna nazwa co jest po prostu strefą neutralną lub „strefą nieczułości” oddzielającą się do przodu i zakresy odwrotnej przepustnicy]

Wartość 1 - 6 procent *

Wartość 2 - 9 procent [Domyślne ustawienie fabryczne]

Wartość 3 - 12 procent

Pozycja 3. Zabezpieczenie przed niskim napięciem akumulatora [jest to niski punkt PER CELL gdzie włącza się ochrona przed niskim napięciem - szczególnie ważne w przypadku akumulatorów LiPoly]

Wartość 1 - Brak ochrony [NIE zalecane!]

Wartość 2 - 2,6 wolta

Wartość 3 - 2,8 wolta

Wartość 4 - 3,0 woltów *

Wartość 5 - 3,2 V [Domyślne ustawienie fabryczne - idealne do akumulatorów LiPoly]

Wartość 6 - 3,4 V [bardziej konserwatywna wartość dla akumulatorów LiPoly]

 

 

Pozycja 4. Tryb uruchamiania (uderzenie)

Wartość 1 - Poziom 1 [duża / wolna skala]

Wartość 2 - poziom 2 [wolna skala sportowa]

Wartość 3 - Poziom 3 [wolna skala sportowa]

Wartość 4 - poziom 4 [skala sportowa]

Wartość 5 - poziom 5 [skala sportowa]

Wartość 6 - poziom 6 [Fabryczne ustawienie domyślne - skala sportowa / prędkość skali / wyścigi]*

Wartość 7 - poziom 7 [skala prędkości / wyścigów]

Wartość 8 - Poziom 8 [zalecany tylko do wyścigów]

Wartość 9 - poziom 9 [zalecany tylko do wyścigów]

Pozycja 5. Siła odwrotna

Wartość 1 - 25 procent [Domyślne ustawienie fabryczne]

Wartość 2 - 50 procent

Wartość 3 - 75 procent

Wartość 4 - 100 procent*

Pozycja 6. Zestaw rozrządu [powszechnie znany jako silnik „kąt wejścia”]

Wartość 1 - 0 stopni [silnik wewnętrzny]

Wartość 2 - 5 stopni [silnik wewnętrzny]

Wartość 3 - 10 stopni [silnik wewnętrzny]

Wartość 4–15 stopni [silnik wewnętrzny]

Wartość 5 - 20 stopni [Domyślne ustawienie fabryczne - dowolny silnik bezszczotkowy]*

Wartość 6-25 stopni [out-runner]

Wartość 7 - 30 stopni [biegacz]

Wartość 8 - Automatyczna [ESC dostosowuje kąt do typu i prędkości silnika]

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin