magia-perswazji.pdf
(
648 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Magia Perswazji"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Aleksander Buczny, rok 2009
Autor: Aleksander Buczny
Tytuł: Magia Perswazji
Data: 13.04.2020
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
WSTĘP.....................................................................................5
CIEKAWOŚĆ............................................................................6
Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
im się zupełnie nieciekawe….........................................................................................7
Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?......................................52
Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
........................................101
Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu?...108
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność….............................................................................................................117
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów..........................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia.......................................................145
Dopasowanie werbalne........................................................................................148
Dopasowanie oddechem.......................................................................................163
Dopasowanie mentalne........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia....................................................................169
DOPASOWANIE...................................................................134
WARTOŚCI...........................................................................173
Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!.........174
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że…...............................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
największe znaczenie?..............................................................................................206
Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?..................210
Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?..................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach.......................................................217
Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach.........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
Twoich propozycji?...................................................................................................236
Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają
mu się wyjątkowo nudne..........................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka”.............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?....................................247
„Przekonująca strategia”......................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin”..........................................................................254
Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?...............................................................................................................257
1. Postawa
............................................................................................................257
2. Ciekawa prezentacja
........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
aktorskich oraz pewności siebie...........................................................................258
4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić.........................................................259
5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
...........................................................................260
6. Antycypacja
......................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?.........................................................................................................263
EKSTRA!!!............................................................................214
Zamiana ramy czasowej.......................................................................................269
Model świata........................................................................................................274
Uszczegółowienie.................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?............................................................................................280
Ciekawość
Plik z chomika:
Ksiazki_20
Inne pliki z tego folderu:
1-menadzer-doskonaly-komunikacja.pdf
(1796 KB)
262-strategie-marketingowe.pdf
(1580 KB)
2-menadzer-doskonaly-kreatywnosc.pdf
(1367 KB)
5-menadzer-doskonaly-rozwiazywanie-problemow.pdf
(1494 KB)
3-menadzer-doskonaly-przywodztwo.pdf
(1573 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 01.06.2025
bezdroża
dlabystrzakow
ebookpoint
Helion
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin