Wadliwe działanie ogrzewania siedzeina.pdf

(276 KB) Pobierz
1CX7-D6AW017NQ0-Wadliwe działanie ogrzewanego siedziska fotela
http://service.citroen.com/docapvAC/affiche.do?ref=D6AW017NQ0&ref...
Technical Service Bulletin (TSB) - VF7RW4HLADL513778
D6AW017NQ0 : Wersja 0 dla 23/01/2017
DLA : C5 (X7) OD OPR 13234 DO OPR 14622
EFEKTY
OPISYWANE
PRZEZ KLIENTA :
WARUNKI
WYSTĄPIENIA :
WADLIWE DZIAŁANIE OGRZEWANEGO SIEDZISKA FOTELA
W TRAKCIE EKSPLOATACJI
1. POCHODZENIE
Zły styk elektryczny.
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
Kontrola maty grzejnej.
Kontrola modułu regulacji maty grzejnej.
Kontrola złącza elektrycznego modułu regulacji maty grzejnej.
2.1. Potrzebne części
1 Tapicerka siedziska ogrzewanego (jeżeli zachodzi konieczność).
1 Moduł regulacji maty grzejnej (jeżeli zachodzi konieczność).
1 Wiązka elektryczna siedzenia (jeżeli zachodzi konieczność).
1 Taśma tkaninowa (Numer części zamiennej 9734 R9) (Jedno opakowanie umożliwia naprawienie kilku samochodów).
1 Opaska (Numer części zamiennej 6980 A8).
2.2. Kontrole
Zdemontować fotel.
2.2.1. Kontrola 1
Sprawdzić matę grzejną
:
Jeżeli mata grzejna uszkodzona : Wykonać naprawę 1 + Wykonać naprawę 4 + Wykonać kontrolę 2
Jeżeli mata grzejna sprawna : Wykonać kontrolę 2
2.2.2. Kontrola 2
1z5
16.09.2019, 13:02
1CX7-D6AW017NQ0-Wadliwe działanie ogrzewanego siedziska fotela
http://service.citroen.com/docapvAC/affiche.do?ref=D6AW017NQ0&ref...
Rysunek : D6AU028D
Zdemontować moduł (1) regulacji maty grzejnej.
Sprawdzić styki modułu (1) regulacji maty grzejnej :
W przypadku uszkodzenia styku modułu (1) regulacji maty grzejnej : Wykonać naprawę 2 + Wykonać naprawę 4 +
Wykonać kontrolę 3
W przypadku braku uszkodzenia styku modułu (1) regulacji maty grzejnej : Wykonać kontrolę 3
2.2.3. Kontrola 3
2z5
16.09.2019, 13:02
1CX7-D6AW017NQ0-Wadliwe działanie ogrzewanego siedziska fotela
http://service.citroen.com/docapvAC/affiche.do?ref=D6AW017NQ0&ref...
Rysunek : D6AU029D
Sprawdzić złącze elektryczne (2) modułu (1) regulacji maty grzejnej :
W przypadku uszkodzenia złącza elektrycznego (2) modułu (1) regulacji maty grzejnej : Wykonać naprawę 3 +
Wykonać naprawę 4
W przypadku braku uszkodzenia złącza elektrycznego (2) modułu (1) regulacji maty grzejnej : Nie wymieniać wiązki
elektrycznej fotela
2.3. Naprawy
2.3.1. Naprawa 1
Wymienić tapicerkę fotela ogrzewanego.
2.3.2. Naprawa 2
Wymienić moduł (1) regulacji maty grzejnej.
2.3.3. Naprawa 3
Wymienić wiązkę elektryczną fotela.
2.3.4. Naprawa 4
3z5
16.09.2019, 13:02
1CX7-D6AW017NQ0-Wadliwe działanie ogrzewanego siedziska fotela
http://service.citroen.com/docapvAC/affiche.do?ref=D6AW017NQ0&ref...
Rysunek : D6AU02AD
"A" = 30 mm.
Owinąć taśmą wiązkę elektryczną zgodnie z wymiarem "A", pomiędzy końcem oryginalnej izolacji i tyłem złącza
elektrycznego.
Założyć opaskę (3) (w "a").
UWAGA : Założenie opaski jest obowiązkowe
2.4. Czynności uzupełniające
Zamontować fotel.
2.5. Czas naprawy
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 0,70H
Kod operacji : 9R06RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 1 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,00H
Kod operacji : 9R09RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 2 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 0,70H
Kod operacji : 9R06RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 3 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,50H
Kod operacji : 9R14RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 1 + Naprawa 2 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,00H
4z5
16.09.2019, 13:02
1CX7-D6AW017NQ0-Wadliwe działanie ogrzewanego siedziska fotela
Kod operacji : 9R09RP00
http://service.citroen.com/docapvAC/affiche.do?ref=D6AW017NQ0&ref...
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 1 + Naprawa 3 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,50H
Kod operacji : 9R14RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 2 + Naprawa 3 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,50H
Kod operacji : 9R14RP00
Demontaż-montaż : Fotele + Sprawdzenia + Naprawa 1 + Naprawa 2 + Naprawa 3 + Naprawa 4 :
Czas fakturowany : 1,50H
Kod operacji : 9R14RP00
3. ROZWIĄZANIE SERYJNE
Od numeru OPR 14623 : Zmiana tapicerki siedziska ogrzewanego.
UWAGA : Nie sporządzać więcej raportu ze zdarzenia (CRI) dla zasygnalizowania incydentu, który wystąpił w pojeździe
wyprodukowanym przed wprowadzeniem seryjnej zmiany ; Natomiast, przekazać sprawozdanie z incydentu (CRI) dla
wszystkich przypadków ponownego wystąpienia usterki po zastosowaniu tego dokumentu lub incydentu, który wystąpił w
pojeździe wyprodukowanym po wprowadzeniu seryjnej zmiany
5z5
16.09.2019, 13:02
Zgłoś jeśli naruszono regulamin