INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH.doc

(34 KB) Pobierz

INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH W GRUPIE „ŻABKI”

Tematyka Kompleksowa

Nabywanie wiedzy

Kształtowanie umiejętności

Budowanie postaw

 

Jestem dobrym kolegą- bawię się bezpiecznie”

 

realizacja od 01.10. do 05.10.

 

-Identyfikuje i nazywa różne stany emocjonalne złość, smutek, radość

-Rozumie dlaczego należy dbać o wspólną własność.

 

-doskonali umiejętność biegu bez potrącenia

-kształtuje poczucie równowagi

-tańczy po obwodzie koła

-zapamietuje imiona kolegów i koleżanek z grupy i używa ich

-podejmie zgodną zabawę zabawkami

-będzie strać się przestrzegać zasad grupy i kodeksu dobrego kolegi

-będzie używać zwrotów grzecznościowych w kontaktach z innymi

-będzie się witało i żegnało pamiętając o zwrotach: dzień dobry-Do widzenia

 

 

„Kto pracuje w przedszkolu”

 

realizacja od 10.09. do 21.09.

 

-Rozróżnia i nazywa kształt koła

- rozpozna i wskaże na obrazku niektóre zawody np. kucharz, ogrodnik, nauczyciel, sprzątaczka

 

-wykleja  wg podanego wzoru

-rozpoznaje i zauważa rytm

-próbuje odgadywać wyrazy wypowiadane w różny sposób, szeptem, wyśpiewane, wypowiadane z wydłużeniem brzmienia głosek lub sylabami

 

integruje się z dziećmi z innych grup podczas wspólnych zabaw

-w odpowiednich momentach reaguje brawami

-wręcza samodzielnie wykonane laurki pracownikom przedszkola składając zyczenia

 

„Co nam jesień niesie”

 

realizacja od 15.10. do 26.10.

 

- pozna wybrane zwierzęta (jeż, wiewiórka, lis)

- dowie się, że odpowiedni ubiór chroni przed chorobą

- pozna środowisko przyrodnicze z najbliższego otoczenia- las/park

 

 

 

- wybierze elementy garderoby adekwatne do pogody

- użyje w słowniku czynnym nazw poznanych przedmiotów

- będzie eksperymentowało z różnym materiałem: plastycznym i przyrodniczym

-gra na instrumentach perkusyjnych: bębenek, tamburyno, grzechotka

- rozpozna odgłosy z otoczenia związane ze zjawiskami atmosferycznymi- deszcz, wiatr, burza

-Uczy się wierszyka na pamięć

-drze papier na małe kawałki

-dostrzega związki przyczynowo-skutkowe

-odkłada przybory na miejsce i sprząta po sobie

-przełamuje swoją nieśmiałość występując dla rodziców

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin