hipnotyczny telemarketing.pdf

(651 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Hipnotyczny telemarketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
www.ebooki.jelcyn.com
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Skraskowski, rok 2008
Autor: Dariusz Skraskowski
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Data: 29.12.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA....................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE...........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH..................................................................22
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA........................................................................112
3.1. Umawianie spotkań..............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży........................................................................................62
3.4. Windykacja należności.........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji.........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami.......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami...................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne......................................................................................103
4.1. Wybór celów........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów........................................................................................114
4.3. Trening mentalny...............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów.............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów.............................................................................................117
4.6. Ocena postępów..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA..........................................................................120
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI...................................................................157
5.1. Budowanie bazy..................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy...................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu.........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja..........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby.........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości.................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy..........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności.........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa...................................................................................................155
6.1. Stan emocjonalny................................................................................................157
6.2. Głos.....................................................................................................................159
6.3. Słowa..................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania.......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie......................................................................................................162
6.6. Założenia............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja........................................................................................................163
6.8. Pytania...............................................................................................................163
6.9. Style myślenia....................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW.........................................................................167
8. PODSUMOWANIE.......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA...........................................................................................................200
7.1. Umawianie spotkań............................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna.........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży.......................................................................................181
7.4. Windykacja należności.......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami.....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami..................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne.......................................................................................196
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak
wzrosłaby
Twoja
skuteczność,
gdybyś
wiedział/a
jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
Zgłoś jeśli naruszono regulamin