hipnotyczny telemarketing.pdf
(
651 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Hipnotyczny telemarketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
www.ebooki.jelcyn.com
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Skraskowski, rok 2008
Autor: Dariusz Skraskowski
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Data: 29.12.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA....................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE...........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH..................................................................22
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA........................................................................112
3.1. Umawianie spotkań..............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży........................................................................................62
3.4. Windykacja należności.........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji.........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami.......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami...................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne......................................................................................103
4.1. Wybór celów........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów........................................................................................114
4.3. Trening mentalny...............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów.............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów.............................................................................................117
4.6. Ocena postępów..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA..........................................................................120
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI...................................................................157
5.1. Budowanie bazy..................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy...................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu.........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja..........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby.........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości.................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy..........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności.........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa...................................................................................................155
6.1. Stan emocjonalny................................................................................................157
6.2. Głos.....................................................................................................................159
6.3. Słowa..................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania.......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie......................................................................................................162
6.6. Założenia............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja........................................................................................................163
6.8. Pytania...............................................................................................................163
6.9. Style myślenia....................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW.........................................................................167
8. PODSUMOWANIE.......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA...........................................................................................................200
7.1. Umawianie spotkań............................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna.........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży.......................................................................................181
7.4. Windykacja należności.......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami.....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami..................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne.......................................................................................196
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak
wzrosłaby
Twoja
skuteczność,
gdybyś
wiedział/a
jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
AndrzejBursztynowicz
Inne pliki z tego folderu:
ale urwal.pdf
(2465 KB)
allegrowy super sprzedawca.pdf
(1155 KB)
analiza fmea procesu.pdf
(1097 KB)
69 goracych zabaw dla par.pdf
(1189 KB)
365 dni do sukcesu.pdf
(1045 KB)
Inne foldery tego chomika:
bajki
Dokumenty
Galeria
informatyka
PARP
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin